Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomiędzy koncentracją a rozproszeniem : o równowadze i nierównowadze sił w relacjach rodziców i nauczycieli

Autorzy:
Lulek, Barbara
Tytuł pełny:
Pomiędzy koncentracją a rozproszeniem : o równowadze i nierównowadze sił w relacjach rodziców i nauczycieli / Barbara Lulek
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
W trosce o rozwój i wczesną edukację dziecka, s. 147-163
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Rodzice - a przedszkola - Polska - 21 w.
Rodzice
Szkolnictwo
Współdziałanie
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01870caa#a2200289#i#4500
001 3222700722681
003 OLSZT 005
005 20240125114134.6
008 160116s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Lulek, Barbara.
245 1 0 %a Pomiędzy koncentracją a rozproszeniem : %b o równowadze i nierównowadze sił w relacjach rodziców i nauczycieli / %c Barbara Lulek.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a O znaczeniu poziomych relacji w budowaniu partnerstwa pomiędzy rodzicami i nauczycielami. Zarys koncepcji badań relacji nauczycieli i rodziców w kategorii równowagi bądź nierównowagi sił, wynikającej z dążenia do dominacji i koncentacji we własnych rękach prawa do decydowania o istotnych kwestiach w procesie kształcenia i wychowania. O budowaniu kolejnych szczebli partycypacji społecznej w przedszkolu (m.in. przejawy informowania, konsultowania i współdecydowania) - omówienie wyników badań przeprowadzonych w roku szkolnym 2012/2013 w sześciu rzeszowskich przedszkolach.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Rodzice %x a przedszkola %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Współdziałanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t W trosce o rozwój i wczesną edukację dziecka, %w xx003564611 %w (NUKAT)vtls003564611 %g s. 147-163 %z ISBN 9788377847091
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700722681 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O znaczeniu poziomych relacji w budowaniu partnerstwa pomiędzy rodzicami i nauczycielami. Zarys koncepcji badań relacji nauczycieli i rodziców w kategorii równowagi bądź nierównowagi sił, wynikającej z dążenia do dominacji i koncentacji we własnych rękach prawa do decydowania o istotnych kwestiach w procesie kształcenia i wychowania. O budowaniu kolejnych szczebli partycypacji społecznej w przedszkolu (m.in. przejawy informowania, konsultowania i współdecydowania) - omówienie wyników badań przeprowadzonych w roku szkolnym 2012/2013 w sześciu rzeszowskich przedszkolach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz