Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przygotowanie diagnostyczno-terapeutyczne nauczycieli szkół podstawowych jako odpowiedź na potrzeby współczesnej edukacji

Autorzy:
Ganczarska, Małgorzata
Tytuł pełny:
Przygotowanie diagnostyczno-terapeutyczne nauczycieli szkół podstawowych jako odpowiedź na potrzeby współczesnej edukacji / Małgorzata Ganczarska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Współczesne trendy edukacji, s. 127-139
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01607caa#a2200277#i#4500
001 3222700754700
003 OLSZT 005
005 20240304200228.3
008 160502s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Ganczarska, Małgorzata.
245 1 0 %a Przygotowanie diagnostyczno-terapeutyczne nauczycieli szkół podstawowych jako odpowiedź na potrzeby współczesnej edukacji / %c Małgorzata Ganczarska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Współczesny uczeń i współczesny nauczyciel - wybrane problemy i wyzwania</li><li>Pojęcie diagnozy i terapii w ujęciu pedagogicznym</li><li>Działalność diagnostyczno-terapeutyczna nauczyciela w myśl Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r.</li><li>Nauczyciel jako pośrednik między uczniem i jego rodzicami a specjalistami
648 9 %a 2001-
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Współczesne trendy edukacji, %g s. 127-139 %w xx003612989 %w (NUKAT)vtls003612989 %z ISBN 9788373956698
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754700 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Współczesny uczeń i współczesny nauczyciel - wybrane problemy i wyzwania
  • Pojęcie diagnozy i terapii w ujęciu pedagogicznym
  • Działalność diagnostyczno-terapeutyczna nauczyciela w myśl Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r.
  • Nauczyciel jako pośrednik między uczniem i jego rodzicami a specjalistami

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz