Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się

Автори:
Kucharczyk, Izabella
Dłużniewska, Agnieszka (pedagogika)
Повна назва:
Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się / Izabella Kucharczyk, Agnieszka Dłużniewska
Шукати в:
Szkoła Specjalna. - 2016, nr 3, s. 187-198
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Motywacja uczenia się
Uczenie się
Uczniowie gimnazjów
Polska
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01792caa#a2200277#i#4500
001 3222700775485
003 OLSZT 005
005 20240304200219.0
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kucharczyk, Izabella.
245 1 0 %a Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się / %c Izabella Kucharczyk, Agnieszka Dłużniewska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących wewnętrznych oraz zewnętrznych uwarunkowań procesu uczenia się uczniów z dysleksją i bez dysleksji oraz związane z tym strategie uczenia się i uzyskiwane w nauce osiągnięcia. Badaniami objęto 110 uczniów uczęszczających do szkół gimnazjalnych na terenie województwa mazowieckiego.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Dłużniewska, Agnieszka %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2016, nr 3, s. 187-198 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700775485 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących wewnętrznych oraz zewnętrznych uwarunkowań procesu uczenia się uczniów z dysleksją i bez dysleksji oraz związane z tym strategie uczenia się i uzyskiwane w nauce osiągnięcia. Badaniami objęto 110 uczniów uczęszczających do szkół gimnazjalnych na terenie województwa mazowieckiego.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр