Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się

Autorzy:
Kucharczyk, Izabella
Dłużniewska, Agnieszka (pedagogika)
Tytuł pełny:
Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się / Izabella Kucharczyk, Agnieszka Dłużniewska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2016, nr 3, s. 187-198
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Motywacja uczenia się
Uczenie się
Uczniowie gimnazjów
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01792caa#a2200277#i#4500
001 3222700775485
003 OLSZT 005
005 20240304200219.0
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kucharczyk, Izabella.
245 1 0 %a Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się / %c Izabella Kucharczyk, Agnieszka Dłużniewska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących wewnętrznych oraz zewnętrznych uwarunkowań procesu uczenia się uczniów z dysleksją i bez dysleksji oraz związane z tym strategie uczenia się i uzyskiwane w nauce osiągnięcia. Badaniami objęto 110 uczniów uczęszczających do szkół gimnazjalnych na terenie województwa mazowieckiego.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Dłużniewska, Agnieszka %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2016, nr 3, s. 187-198 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700775485 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących wewnętrznych oraz zewnętrznych uwarunkowań procesu uczenia się uczniów z dysleksją i bez dysleksji oraz związane z tym strategie uczenia się i uzyskiwane w nauce osiągnięcia. Badaniami objęto 110 uczniów uczęszczających do szkół gimnazjalnych na terenie województwa mazowieckiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz