Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zrozumieć, czego uczniowie nie rozumieją : o dysleksji rozwojowej

Authors:
Ilska, Paulina
Full title:
Zrozumieć, czego uczniowie nie rozumieją : o dysleksji rozwojowej / Paulina Ilska
Search in:
Remedium. - 2016, nr 7/8, s. 32-33
Subject:
Dysleksja i dysgrafia
Nauczanie - metody
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01219caa#a2200229#i#4500
001 3222700777936
003 OLSZT 005
005 20240125114151.2
008 151202s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Ilska, Paulina.
245 1 0 %a Zrozumieć, czego uczniowie nie rozumieją : %b o dysleksji rozwojowej / %c Paulina Ilska.
380 %a Artykuły
520 8 %a Artykuł zawiera wypowiedzi Anny Jędrych, polonistki z łódzkiego gimnazjum, członkini Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Praktyczne wskazówki do pracy z uczniami dyslektycznymi na lekcjach z różnych przedmiotów.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2016, nr 7/8, s. 32-33 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700777936 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera wypowiedzi Anny Jędrych, polonistki z łódzkiego gimnazjum, członkini Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Praktyczne wskazówki do pracy z uczniami dyslektycznymi na lekcjach z różnych przedmiotów.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form