Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wczesne wspomaganie rozwoju : najczęściej popełniane błędy

propozycja biblioteki
LDR 02143caa#a2200289#i#4500
001 3222800818534
003 OLSZT 005
005 20240125114158.5
008 170228s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Piszczek, Maria.
245 1 0 %a Wczesne wspomaganie rozwoju : %b najczęściej popełniane błędy / %c Maria Piszczek.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Różnice między celami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego a celami pedagogiki specjalnej. Diagnoza dla rozwoju. Dobór metod stymulacji do poziomu rozwoju i wydolności układu nerwowego dziecka. Metody stymulacji zewnętrznej. Respektowanie perspektywy rozwojowej dziecka. Częstotliwość i systematyczność ćwiczeń. Instruktaż rodziców. Konieczność budowania więzi emocjonalnej między dzieckiem i opiekunem. Rozwój społeczno-emocjonalny. Osoba wspomagająca jako pośrednik pomiędzy dzieckiem a otaczającym je światem, a nie osoba przekazująca w sposób sformalizowany gotowe wiadomości. Cztery często popełniane błędy w pracy z małymi niepełnosprawnymi dziećmi.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 81-98 %w xx003075754 %w (NUKAT)vtls003075754 %z ISBN 9788378506195
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 81-98 %w (OLSZT 005)3222400291558 %z ISBN 9788375876383
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800818534 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Różnice między celami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego a celami pedagogiki specjalnej. Diagnoza dla rozwoju. Dobór metod stymulacji do poziomu rozwoju i wydolności układu nerwowego dziecka. Metody stymulacji zewnętrznej. Respektowanie perspektywy rozwojowej dziecka. Częstotliwość i systematyczność ćwiczeń. Instruktaż rodziców. Konieczność budowania więzi emocjonalnej między dzieckiem i opiekunem. Rozwój społeczno-emocjonalny. Osoba wspomagająca jako pośrednik pomiędzy dzieckiem a otaczającym je światem, a nie osoba przekazująca w sposób sformalizowany gotowe wiadomości. Cztery często popełniane błędy w pracy z małymi niepełnosprawnymi dziećmi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz