Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : I etap edukacyjny

Authors:
Naprawa, Renata
Tanajewska, Alicja
Mach, Cecylia
Szczepańska, Krystyna (filologia polska)
Full title:
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : I etap edukacyjny / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska
Publication Year:
2017
Publisher:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371349003
Physical description:
168 s. ; 24 cm
Notes:
Na 4 s. okł.: W trosce o harmonijny rozwój dzieci
Bibliogr. s. 165-168
Publikacja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów
Subject:
Nauczanie początkowe - metody
Oceny opisowe
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dyskalkulia
Dziecko z zaburzeniami mowy
Nauczanie
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie początkowe
Korekcja czytania
Korekcja mowy
Korekcja pisania
Ocena z zachowania
Indywidualny Plan Nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Programy nauczania początkowego
Poradniki dla nauczycieli
Co-authors:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03641cam#a2200589#i#4500
001 3222800823268
003 OLSZT 005
005 20240416200048.5
008 170516s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371349003
035 %a xx003949121
035 %a (NUKAT)vtls003949121
040 %a SIEDL 004/HKT %c SIEDL 004/HKT %d SIEDL 004/MS %d KAT U/21MGs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Naprawa, Renata.
245 1 0 %a Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : %b realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : I etap edukacyjny / %c Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017.
300 %a 168 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
500 %a Na 4 s. okł.: W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
504 %a Bibliogr. s. 165-168.
520 8 %a <li>Dostosowanie wymagań edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje - społeczna, polonistyczna, język obcy, matematyczna, przyrodnicza, platyczna, techniczna, muzyczna, wychowanie fizyczne, procesy poznawcze, procesy emocjonalno-motywacyjne</li><li>Ocenianie - kryteria, ocena z zachowania</li><li>Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim</li><li>Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - koncentracja uwagi, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie (sprawność grafomotoryczna), czytanie, praca z tekstem, wypowiedzi pisemne, nauka o języku, ortografia, symptomy dysleksji rozwojowej</li><li>Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w matematyce</li><li>Program zajęć logopedycznych
521 8 %a Publikacja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Oceny opisowe
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dyskalkulia
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Korekcja czytania
650 9 %a Korekcja mowy
650 9 %a Korekcja pisania
653 0 0 %a Ocena z zachowania
653 0 0 %a Indywidualny Plan Nauczania
655 9 %a Programy nauczania początkowego
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Tanajewska, Alicja.
700 1 # %a Mach, Cecylia.
700 1 # %a Szczepańska, Krystyna %c (filologia polska).
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800823268 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-900-3

  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje - społeczna, polonistyczna, język obcy, matematyczna, przyrodnicza, platyczna, techniczna, muzyczna, wychowanie fizyczne, procesy poznawcze, procesy emocjonalno-motywacyjne
  • Ocenianie - kryteria, ocena z zachowania
  • Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - koncentracja uwagi, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie (sprawność grafomotoryczna), czytanie, praca z tekstem, wypowiedzi pisemne, nauka o języku, ortografia, symptomy dysleksji rozwojowej
  • Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w matematyce
  • Program zajęć logopedycznych

  • Loanable items

    Inventory number:
    KG 179394
    Call number:
    W 179394 Wypożyczalnia
    Condition:
    nowa
    List of possible branches and departments:
    Show list
    Shelving location:
    Lokalizacja
    Available

    We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form