Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zaburzenia czytania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym

Authors:
Kaczorowska-Bray, Katarzyna
Full title:
Zaburzenia czytania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym / Katarzyna Kaczorowska-Bray
Publication Year:
2017
Search in:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 363-397
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Nauka czytania
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01615caa#a2200277#i#4500
001 3222800828513
003 OLSZT 005
005 20240125114207.9
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kaczorowska-Bray, Katarzyna.
245 1 0 %a Zaburzenia czytania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym / %c Katarzyna Kaczorowska-Bray.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Charakterystyka umiejętności czytania osób z niepełnosprawnością intelektualną w klasyfikacjach DSM-5 i ICD-10</li><li>Przyczyny trudności w czytaniu w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną</li><li>Poziom opanowania umiejętności czytania w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną: tempo czytania, technika czytania, poprawność czytania, interpretowanie tekstu.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 363-397 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828513 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Charakterystyka umiejętności czytania osób z niepełnosprawnością intelektualną w klasyfikacjach DSM-5 i ICD-10
  • Przyczyny trudności w czytaniu w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
  • Poziom opanowania umiejętności czytania w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną: tempo czytania, technika czytania, poprawność czytania, interpretowanie tekstu.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form