Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaburzenia czytania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym

Autorzy:
Kaczorowska-Bray, Katarzyna
Tytuł pełny:
Zaburzenia czytania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym / Katarzyna Kaczorowska-Bray
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 363-397
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauka czytania
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01615caa#a2200277#i#4500
001 3222800828513
003 OLSZT 005
005 20240125114207.9
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kaczorowska-Bray, Katarzyna.
245 1 0 %a Zaburzenia czytania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym / %c Katarzyna Kaczorowska-Bray.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Charakterystyka umiejętności czytania osób z niepełnosprawnością intelektualną w klasyfikacjach DSM-5 i ICD-10</li><li>Przyczyny trudności w czytaniu w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną</li><li>Poziom opanowania umiejętności czytania w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną: tempo czytania, technika czytania, poprawność czytania, interpretowanie tekstu.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 363-397 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828513 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Charakterystyka umiejętności czytania osób z niepełnosprawnością intelektualną w klasyfikacjach DSM-5 i ICD-10
  • Przyczyny trudności w czytaniu w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
  • Poziom opanowania umiejętności czytania w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną: tempo czytania, technika czytania, poprawność czytania, interpretowanie tekstu.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz