Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową - standartowe i "niestandartowe" postępowanie terapeutyczne : studium przypadku

Authors:
Skibska, Joanna
Full title:
Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową - standartowe i "niestandartowe" postępowanie terapeutyczne : studium przypadku / Joanna Skibska
Search in:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2016, nr 3, s. 119-131
Notes:
Bibliogr
Subject:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Terapia plastyczna
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Studium przypadków
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01611caa#a2200289#i#4500
001 3222800830565
003 OLSZT 005
005 20240125114209.9
008 171002s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Skibska, Joanna.
245 1 0 %a Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową - standartowe i "niestandartowe" postępowanie terapeutyczne : %b studium przypadku / %c Joanna Skibska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł odnosi się do teoretycznych podstaw specyficznych trudności w uczeniu się, będących konsekwencją zakłóceń rozwojowych typowych dla dzieci z dysleksją rozwojową. Przedstawiono również analizę indywidualnego przypadku.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Terapia plastyczna
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
653 1 0 %a Studium przypadków
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2016, nr 3, s. 119-131 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830565 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł odnosi się do teoretycznych podstaw specyficznych trudności w uczeniu się, będących konsekwencją zakłóceń rozwojowych typowych dla dzieci z dysleksją rozwojową. Przedstawiono również analizę indywidualnego przypadku.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form