Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową - standartowe i "niestandartowe" postępowanie terapeutyczne : studium przypadku

Autorzy:
Skibska, Joanna
Tytuł pełny:
Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową - standartowe i "niestandartowe" postępowanie terapeutyczne : studium przypadku / Joanna Skibska
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2016, nr 3, s. 119-131
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Terapia plastyczna
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Studium przypadków
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01611caa#a2200289#i#4500
001 3222800830565
003 OLSZT 005
005 20240125114209.9
008 171002s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Skibska, Joanna.
245 1 0 %a Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową - standartowe i "niestandartowe" postępowanie terapeutyczne : %b studium przypadku / %c Joanna Skibska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł odnosi się do teoretycznych podstaw specyficznych trudności w uczeniu się, będących konsekwencją zakłóceń rozwojowych typowych dla dzieci z dysleksją rozwojową. Przedstawiono również analizę indywidualnego przypadku.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Terapia plastyczna
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
653 1 0 %a Studium przypadków
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2016, nr 3, s. 119-131 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830565 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł odnosi się do teoretycznych podstaw specyficznych trudności w uczeniu się, będących konsekwencją zakłóceń rozwojowych typowych dla dzieci z dysleksją rozwojową. Przedstawiono również analizę indywidualnego przypadku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz