Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Autorzy:
Tanajewska, Alicja
Naprawa, Renata
Tytuł pełny:
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371349614
Opis fizyczny:
112, [1] s. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 112
Temat:
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Szkoły podstawowe
Szkoły specjalne
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Program nauczania
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02473cam#a2200445#i#4500
001 3222900835361
003 OLSZT 005
005 20240608200416.1
008 180105s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371349614
035 %a xx004098953
035 %a (NUKAT)vtls004098953
040 %a KR 119/MD %c KR 119/MD %d KR 119/aras %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tanajewska, Alicja.
245 1 0 %a Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / %c Alicja Tanajewska, Renata Naprawa.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017.
300 %a 112, [1] s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Szkoły podstawowe
385 %a Szkoły specjalne
385 %a Nauczyciele
504 %a Bibliogr. s. 112.
520 8 %a W książce znajdują się treści dotyczące kompetencji oraz oczekiwanych osiągnięć uczniów z zakresu:<li>czynności samoobsługowych</li><li>rozwoju społecznego</li><li>komunikacji werbalnej i niewerbalnej</li><li>przygotowania do nauki czytania i pisania</li><li>elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, edukacji plastycznej, muzyki z rytmiką, techniki i wychowania fizycznego. [na podst. Wstępu]
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Szkoły specjalne
655 9 %a Program nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Naprawa, Renata.
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835361 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-961-4

W książce znajdują się treści dotyczące kompetencji oraz oczekiwanych osiągnięć uczniów z zakresu:

  • czynności samoobsługowych
  • rozwoju społecznego
  • komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • przygotowania do nauki czytania i pisania
  • elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, edukacji plastycznej, muzyki z rytmiką, techniki i wychowania fizycznego. [na podst. Wstępu]

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 180192
    Sygnatura:
    W 180192 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz