Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się

Autorzy:
Mikler-Chwastek, Anna
Tytuł pełny:
Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się / Anna Mikler-Chwastek
Szukaj w:
Umiejętności społeczne dzieci, s. 65-80
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01547caa#a2200241#i#4500
001 3222900836873
003 OLSZT 005
005 20240125114215.8
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Mikler-Chwastek, Anna.
245 1 0 %a Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się / %c Anna Mikler-Chwastek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Charakterystyka dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki, dzieci zagrożone dysleksją rozwojową, dzieci z nadpobudliwością psychoruchową, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, dziecko zdolne</li><li>Identyfikacja trudności w rozwoju społeczno-emocjonalnym a specyficzne trudności w uczeniu się, działania pedagogiczne.
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
773 0 # %i // W: %t Umiejętności społeczne dzieci, %g s. 65-80 %w xx004078245 %w (NUKAT)vtls004078245 %z ISBN 9788380854574
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836873 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Charakterystyka dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki, dzieci zagrożone dysleksją rozwojową, dzieci z nadpobudliwością psychoruchową, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, dziecko zdolne
  • Identyfikacja trudności w rozwoju społeczno-emocjonalnym a specyficzne trudności w uczeniu się, działania pedagogiczne.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz