Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Szkoła jako przestrzeń uznania

Автори:
Nowak-Dziemianowicz, Mirosława (1956- )
Повна назва:
Szkoła jako przestrzeń uznania / Mirosława Nowak-Dziemianowicz
Дата публікації:
2020
Видавець:
Warszawa : PWN
ISBN:
9788301214302
Фізичний опис:
249, [1] strona ; 21 cm
Видання:
Wydanie I - 1 dodruk
Зміст:
  1. Perspektywa badań nad szkołą jako przestrzenią uznania.
  2. (Nie)Bezpieczna szkoła? Deficyt relacji uznania: Trzy sfery uznania - bezpieczeństwo, prawo wspólnota. Szkolne rytuały władzy i dominacji a uznanie.
  3. Nauczycielskie walki o uznanie jako indywidualne oraz instytucjonalne praktyki emancypacyjne: Głos pozbawiony uznania w narracjach nauczycieli. Doświadczanie pogardy w trzech sferach uznania.
  4. Między etosem a przetrwaniem. Walka o uznanie w świecie akademickim.
  5. Wolny (od uznania) rynek pracy absolwentów szkół wyższych.

Зауваження:
Bibliografia, netografia na stronach 243-[250]
Тема:
Uznanie (filozofia)
Szacunek
Status społeczny
Nauczyciele
Szkoły
Władza
Socjologia edukacji
Rynek pracy
Zmiana społeczna
Polska
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Співавтори:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 02329cam#a2200505#i#4500
001 3223101455416
003 OLSZT 005
005 20240125114300.8
008 201217s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788301214302
035 %a xx004972173
035 %a (NUKAT)vtls004972173
035 %a (BPTOR)1323102051794
040 %a WR U/AKA %b pol %e PNN %c WR U/AKAs %d WR U/hb %d BPTOR %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Nowak-Dziemianowicz, Mirosława %d (1956- ). %e Autor
245 1 0 %a Szkoła jako przestrzeń uznania / %c Mirosława Nowak-Dziemianowicz.
250 %a Wydanie I - 1 dodruk.
260 # %a Warszawa : %b PWN, %c 2020.
300 %a 249, [1] strona ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 243-[250].
505 0 # %a <ol><li>Perspektywa badań nad szkołą jako przestrzenią uznania.</li><li>(Nie)Bezpieczna szkoła? Deficyt relacji uznania: Trzy sfery uznania - bezpieczeństwo, prawo wspólnota. Szkolne rytuały władzy i dominacji a uznanie.</li><li>Nauczycielskie walki o uznanie jako indywidualne oraz instytucjonalne praktyki emancypacyjne: Głos pozbawiony uznania w narracjach nauczycieli. Doświadczanie pogardy w trzech sferach uznania.</li><li>Między etosem a przetrwaniem. Walka o uznanie w świecie akademickim.</li><li>Wolny (od uznania) rynek pracy absolwentów szkół wyższych.</li></ol>
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uznanie (filozofia)
650 9 %a Szacunek
650 9 %a Status społeczny
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Władza
650 9 %a Socjologia edukacji
650 9 %a Rynek pracy
650 9 %a Zmiana społeczna
651 9 %a Polska
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101455416 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-21430-2

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 182953
Sygnatura-1-322:
W 182953 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр