Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Czym są zniekształcenia poznawcze i dlaczego istotna jest ich eliminacja z pracy nauczyciela?

Authors:
Lange-Rachwał, Magdalena
Full title:
Czym są zniekształcenia poznawcze i dlaczego istotna jest ich eliminacja z pracy nauczyciela? / Magdalena Lange-Rachwał
Search in:
Życie Szkoły. - 2021, nr 8, s. 4-8
Subject:
Błędy poznawcze (psychologia)
Nauczanie początkowe
Nauczyciele
Uczniowie
Ocena poznawcza
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma fachowego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01996caa#a2200361#i#4500
001 3223201541714
003 OLSZT 005
005 20240125114308.7
008 210611s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Lange-Rachwał, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Czym są zniekształcenia poznawcze i dlaczego istotna jest ich eliminacja z pracy nauczyciela? / %c Magdalena Lange-Rachwał.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
388 # %a 2001-
520 8 %a Artykuł zawiera analizę błędów poznawczych takich jak etykietowanie, nadmierne uogólnianie (generalizacja), myślenie dychotomiczne (myślenie czarno-białe), katastrofizacja, przepowiadanie przyszłości, czytanie w myślach, myślenie emocjami, myślenie krytyczne (minimalizacja, pomijanie pozytywów), nadużywanie imperatywów"muszę", "powinienem", "trzeba", "należy", "powinno się", selektywna uwaga.
650 9 %a Błędy poznawcze (psychologia)
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Ocena poznawcza
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 8, s. 4-8
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201541714 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera analizę błędów poznawczych takich jak etykietowanie, nadmierne uogólnianie (generalizacja), myślenie dychotomiczne (myślenie czarno-białe), katastrofizacja, przepowiadanie przyszłości, czytanie w myślach, myślenie emocjami, myślenie krytyczne (minimalizacja, pomijanie pozytywów), nadużywanie imperatywów"muszę", "powinienem", "trzeba", "należy", "powinno się", selektywna uwaga.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form