Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czym są zniekształcenia poznawcze i dlaczego istotna jest ich eliminacja z pracy nauczyciela?

Autorzy:
Lange-Rachwał, Magdalena
Tytuł pełny:
Czym są zniekształcenia poznawcze i dlaczego istotna jest ich eliminacja z pracy nauczyciela? / Magdalena Lange-Rachwał
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2021, nr 8, s. 4-8
Temat:
Błędy poznawcze (psychologia)
Nauczanie początkowe
Nauczyciele
Uczniowie
Ocena poznawcza
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma fachowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01996caa#a2200361#i#4500
001 3223201541714
003 OLSZT 005
005 20240125114308.7
008 210611s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Lange-Rachwał, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Czym są zniekształcenia poznawcze i dlaczego istotna jest ich eliminacja z pracy nauczyciela? / %c Magdalena Lange-Rachwał.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
388 # %a 2001-
520 8 %a Artykuł zawiera analizę błędów poznawczych takich jak etykietowanie, nadmierne uogólnianie (generalizacja), myślenie dychotomiczne (myślenie czarno-białe), katastrofizacja, przepowiadanie przyszłości, czytanie w myślach, myślenie emocjami, myślenie krytyczne (minimalizacja, pomijanie pozytywów), nadużywanie imperatywów"muszę", "powinienem", "trzeba", "należy", "powinno się", selektywna uwaga.
650 9 %a Błędy poznawcze (psychologia)
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Ocena poznawcza
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 8, s. 4-8
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201541714 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera analizę błędów poznawczych takich jak etykietowanie, nadmierne uogólnianie (generalizacja), myślenie dychotomiczne (myślenie czarno-białe), katastrofizacja, przepowiadanie przyszłości, czytanie w myślach, myślenie emocjami, myślenie krytyczne (minimalizacja, pomijanie pozytywów), nadużywanie imperatywów"muszę", "powinienem", "trzeba", "należy", "powinno się", selektywna uwaga.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz