Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Między słowami” : wieloaspektowość komunikacji uczeń–nauczyciel w kontekście cyfryzacji życia i nauczania online

Autorzy:
Szczygieł, Aleksandra
Tytuł pełny:
„Między słowami” : wieloaspektowość komunikacji uczeń–nauczyciel w kontekście cyfryzacji życia i nauczania online / Aleksandra Szczygieł
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu, s. 283-293
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 292-293
Streszczenie angielskie
Temat:
Komunikacja interpersonalna
Uczniowie
Nauczyciele
Informatyzacja
COVID-19
Nauczanie na odległość
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01518caa#a2200373#i#4500
001 3223301629074
003 OLSZT 005
005 20240125114317.3
008 220718s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Szczygieł, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a „Między słowami” : %b wieloaspektowość komunikacji uczeń–nauczyciel w kontekście cyfryzacji życia i nauczania online / %c Aleksandra Szczygieł.
260 # %c 2021
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 292-293.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Informatyzacja
650 9 %a COVID-19
650 9 %a Nauczanie na odległość
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu, %w xx005358811 %w (NUKAT)vtls005358811 %w 1323302241451 %w (RAD 015)0813302127931 %z 9788382700398 %g s. 283-293
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301629074 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz