Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w kształceniu akademickim

Autorzy:
Jabłonowska, Małgorzata
Wiśniewska, Justyna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w kształceniu akademickim / Małgorzata Jabłonowska, Justyna Wiśniewska
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, s. 93-108
Zawartość:
Zawiera m.in.: Uwarunkowania wykorzystania OZE w edukacji akademickiej. Obawy i trudności związane z wykorzystaniem OZE na wyższych uczelniach. Kurs dla nauczycieli akademickich i bibliotekarzy z zakresu wykorzystania OZE. Obszary stosowania OZE w pracy zawodowej nauczyciela. Nastawienie nauczycieli do stosowania OZE w nauczaniu akademickim. Dostrzegane zalety i wady korzystania z OZE
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 107-108
Temat:
Otwarte zasoby edukacyjne
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania internetu w edukacji
Nauczanie
Szkoły wyższe
Edukacja medialna
Nauczyciele akademiccy
Kompetencje medialne
Doskonalenie zawodowe
Nauczanie na odległość
Polska
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02625caa#a2200541#i#4500
001 3223301655120
003 OLSZT 005
005 20240125114321.6
008 221013s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002328391
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912614701205606
035 %a 991052973856305066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2016
046 %k 2020
100 1 %a Jabłonowska, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w kształceniu akademickim / %c Małgorzata Jabłonowska, Justyna Wiśniewska.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 107-108.
505 2 # %a Zawiera m.in.: Uwarunkowania wykorzystania OZE w edukacji akademickiej. Obawy i trudności związane z wykorzystaniem OZE na wyższych uczelniach. Kurs dla nauczycieli akademickich i bibliotekarzy z zakresu wykorzystania OZE. Obszary stosowania OZE w pracy zawodowej nauczyciela. Nastawienie nauczycieli do stosowania OZE w nauczaniu akademickim. Dostrzegane zalety i wady korzystania z OZE.
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Otwarte zasoby edukacyjne %2 DBN
650 7 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 7 %a Nauczanie %2 DBN
650 7 %a Szkoły wyższe %2 DBN
650 7 %a Edukacja medialna %2 DBN
650 9 %a Nauczyciele akademiccy
650 9 %a Kompetencje medialne
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
650 9 %a Nauczanie na odległość
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 9 %a Raport z badań
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
700 1 # %a Wiśniewska, Justyna %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // W: %t Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, %w (OLSZT 005)3223101445369 %g s. 93-108 %z ISBN 9788378508533 %z ISBN 9788380954236
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301655120 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz