Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konstrukcje rodziny w podręcznikach do zajęć "Wychowanie do życia w rodzinie"

Autorzy:
Jamrozowicz, Barbara
Tytuł pełny:
Konstrukcje rodziny w podręcznikach do zajęć "Wychowanie do życia w rodzinie" / Barbara Jamrozowicz
Rok wydania:
2019
Szukaj w:
Dobra edukacji i ich pedagogiczna eksploracja, s. 461-472
Zawartość:
Zróżnicowane sposoby definiowania rodziny ; Teksty podręczników szkolnych - kluczowe charakterystyki ; Metodologiczne podstawy badań (wykaz szesnastu analizowanych podręczników z lat 1999-2013) ; Sposoby konstruowania znaczeń rodziny w treściach podręczników do zajęć "Wychowanie do życia w rodzinie" - egzemplifikacje
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 470-472
Temat:
Rodzina
Spostrzeganie
Przysposobienie do życia w rodzinie
Gimnazja
Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik
Analiza treści
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02316caa#a2200517#i#4500
001 3223501767980
003 OLSZT 005
005 20240125114335.9
008 240102s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (OCoLC)1242180267
035 %a (PL)b1000000755443
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911561356205606
035 %a 991052745216105066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d1999 %b d2013
046 %k 2019
100 1 %a Jamrozowicz, Barbara %e Autor
245 1 0 %a Konstrukcje rodziny w podręcznikach do zajęć "Wychowanie do życia w rodzinie" / %c Barbara Jamrozowicz.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 470-472.
505 8 # %a Zróżnicowane sposoby definiowania rodziny ; Teksty podręczników szkolnych - kluczowe charakterystyki ; Metodologiczne podstawy badań (wykaz szesnastu analizowanych podręczników z lat 1999-2013) ; Sposoby konstruowania znaczeń rodziny w treściach podręczników do zajęć "Wychowanie do życia w rodzinie" - egzemplifikacje.
648 7 %a 1901-2000 %2 DBN
648 7 %a 1989-2000 %2 DBN
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Rodzina %2 DBN
650 7 %a Spostrzeganie %2 DBN
650 7 %a Przysposobienie do życia w rodzinie %2 DBN
650 7 %a Gimnazja %2 DBN
650 7 %a Szkoły ponadgimnazjalne %2 DBN
650 7 %a Podręcznik %2 DBN
650 7 %a Analiza treści %2 DBN
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Raport z badań %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // W: %t Dobra edukacji i ich pedagogiczna eksploracja, %w (OCoLC)1153281048 %w (PL)b1000000689860 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911520530505606 %w 991052725982305066 %z 9788323348078 %g s. 461-472
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501767980 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz