Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Najbardziej popularne tematy

Powrót do rankingów

propozycja biblioteki
Tytuł:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci, które rozpoczną naukę w szkole : podstawy psychologiczne i pedagogiczne oraz zabawy i sytuacje zadaniowe sprzyjające intensywnemu wspomaganiu rozwoju umysłowego i kształtowaniu ważnych umiejętności
Autorzy:
Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta (1940- )
Zielińska, Ewa (pedagogika)
Rok wydania:
cop.2009
Wydawca:
Warszawa : Edukacja Polska
Książka
propozycja biblioteki
Tytuł:
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls
Książka
propozycja biblioteki
Tytuł:
Formy opieki, wychowania i wsparcia w zreformowanym systemie pomocy społecznej
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Opole : Uniwersytet Opolski
Książka
propozycja biblioteki
Tytuł:
Metody badań w pedagogice
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, (Warszawa : Drukarnia Naukowo-Techniczna)
Książka
propozycja biblioteki
Tytuł:
Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą : programy zajęć. Cz. 2
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Warszawa : Difin
Książka
propozycja biblioteki
Tytuł:
Człowiek niepełnosprawny : rodzina i praca
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Bydgoszcz : Akademia Bydgoska im. Kazimierza Wielkiego
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz