Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Terapia pedagogiczna : scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. Cz. 2

Autorzy:
Radwańska, Anna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Terapia pedagogiczna : scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. Cz. 2 / Anna Radwańska
Rok wydania:
2024
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788382702767
Seria:
Engram
Opis fizyczny:
226 stron : ilustracje ; 23 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 225-226
Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej
Temat:
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z dysleksją
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Dziecko z zaburzeniami mowy
Uczucia
Motywacja
Terapia poznawcza
Terapia zajęciowa
Terapia dydaktyczna
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Scenariusz zajęć
Poradnik metodyczny
Współtwórcy:
Difin Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02621cam#a2200661#i#4500
001 3223501779875
003 OLSZT 005
005 20240215165008.1
008 240215s2024####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382702767 %q (oprawa miękka) : %c zł 59
035 %a (PL)b1000003099691
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913692809605606
035 %a 991053097533205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d LUBL KUL %d KR U %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2024
100 1 %a Radwańska, Anna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Terapia pedagogiczna : %b scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. %n Cz. 2 / %c Anna Radwańska.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2024.
300 %a 226 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 1 %a 2001-
490 1 %a Engram
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 225-226.
521 8 %a Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej.
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z dysleksją
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 7 %a Uczucia %2 DBN
650 9 %a Motywacja
650 7 %a Terapia poznawcza %2 DBN
650 7 %a Terapia zajęciowa %2 DBN
650 9 %a Terapia dydaktyczna
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
655 7 %a Scenariusz zajęć %2 DBN
655 7 %a Poradnik metodyczny %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Difin %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Engram
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501779875 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8270-276-7 (oprawa miękka) : %c zł 59

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185573
Sygnatura:
W 185573 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 185574
Sygnatura:
W 185574 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz