Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Terapia pedagogiczna : scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. Cz. 2

Authors:
Radwańska, Anna (pedagogika)
Full title:
Terapia pedagogiczna : scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. Cz. 2 / Anna Radwańska
Publication Year:
2024
Publisher:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788382702767
Publication series:
Engram
Physical description:
226 stron : ilustracje ; 23 cm
Publication:
Wydanie pierwsze
Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 225-226
Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej
Subject:
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z dysleksją
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Dziecko z zaburzeniami mowy
Uczucia
Motywacja
Terapia poznawcza
Terapia zajęciowa
Terapia dydaktyczna
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Scenariusz zajęć
Poradnik metodyczny
Co-authors:
Difin Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02621cam#a2200661#i#4500
001 3223501779875
003 OLSZT 005
005 20240215165008.1
008 240215s2024####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382702767 %q (oprawa miękka) : %c zł 59
035 %a (PL)b1000003099691
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913692809605606
035 %a 991053097533205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d LUBL KUL %d KR U %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2024
100 1 %a Radwańska, Anna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Terapia pedagogiczna : %b scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. %n Cz. 2 / %c Anna Radwańska.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2024.
300 %a 226 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 1 %a 2001-
490 1 %a Engram
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 225-226.
521 8 %a Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej.
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z dysleksją
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 7 %a Uczucia %2 DBN
650 9 %a Motywacja
650 7 %a Terapia poznawcza %2 DBN
650 7 %a Terapia zajęciowa %2 DBN
650 9 %a Terapia dydaktyczna
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
655 7 %a Scenariusz zajęć %2 DBN
655 7 %a Poradnik metodyczny %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Difin %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Engram
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501779875 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8270-276-7 (oprawa miękka) : %c zł 59

Loanable items

Inventory number:
KG 185573
Call number:
W 185573 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available
Inventory number:
KG 185574
Call number:
W 185574 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form