Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

"Wciśnij Esc i żyj - w zgodzie ze sobą i światem" : program socjoterapeutyczny usprawniający funkcjonowanie w grupie rówieśniczej dzieci z klas VII zaburzone przez izolację z powodu pandemii COVID-19

Authors:
Buczek, Anna (pedagogika)
Full title:
"Wciśnij Esc i żyj - w zgodzie ze sobą i światem" : program socjoterapeutyczny usprawniający funkcjonowanie w grupie rówieśniczej dzieci z klas VII zaburzone przez izolację z powodu pandemii COVID-19 / Anna Buczek
Publication Year:
2024
Search in:
Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą. Cz. 6, s. 134-188
Content:
Zawiera m.in.: Pojęcie i istota relacji rówieśniczych ; Potrzeby rozwojowe dziecka a relacje z rówieśnikami ; zaburzenia w relacjach w związku z izolacją wywołaną pandemią ; Socjoterpaia jako metoda pracy w budowaniu relacji rówieśniczych
Notes:
Bibliografia, netografia na stronie 188
Subject:
Uczniowie szkół podstawowych
Dzieci
Rozwój psychospołeczny
Potrzeba (psychologia)
Relacje międzyludzkie
Grupy rówieśnicze
Więź społeczna
COVID-19
Epidemie
Lockdown
Wykluczenie społeczne
Kompetencje społeczne
Poczucie własnej wartości
Poczucie wspólnoty
Socjoterapia
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Artykuł problemowy
Artykuł fachowy
Scenariusz zajęć
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02767caa#a2200589#i#4500
001 3223501798581
003 OLSZT 005
005 20240402120402.0
008 240402s2024####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2024
100 1 %a Buczek, Anna %c (pedagogika).
245 1 0 %a "Wciśnij Esc i żyj - w zgodzie ze sobą i światem" : %b program socjoterapeutyczny usprawniający funkcjonowanie w grupie rówieśniczej dzieci z klas VII zaburzone przez izolację z powodu pandemii COVID-19 / %c Anna Buczek.
260 # %c 2024.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Socjoterapeuci
385 %a Pedagodzy
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 188.
505 2 # %a Zawiera m.in.: Pojęcie i istota relacji rówieśniczych ; Potrzeby rozwojowe dziecka a relacje z rówieśnikami ; zaburzenia w relacjach w związku z izolacją wywołaną pandemią ; Socjoterpaia jako metoda pracy w budowaniu relacji rówieśniczych.
520 8 %a Artykuł zawiera część teoretyczną oraz program socjoterapeutyczny zrealizowany z grupą uczniów z klasy VII warszawskiej szkoły podstawowej w pierwszym semestrze roku 2021/2022. Tekst zawiera omówienie programu i trzynaście scenariuszy zajęć.
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Rozwój psychospołeczny
650 9 %a Potrzeba (psychologia)
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Więź społeczna
650 9 %a COVID-19
650 9 %a Epidemie
650 9 %a Lockdown
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Poczucie wspólnoty
650 9 %a Socjoterapia
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł fachowy
655 9 %a Scenariusz zajęć
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą. Cz. 6, %w (PL)b1000003156384 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913926942505606 %w 991053102437305066 %g s. 134-188 %z ISBN 9788382702866
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501798581 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera część teoretyczną oraz program socjoterapeutyczny zrealizowany z grupą uczniów z klasy VII warszawskiej szkoły podstawowej w pierwszym semestrze roku 2021/2022. Tekst zawiera omówienie programu i trzynaście scenariuszy zajęć.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form