Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczenie się przez zmysły : wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów

Autorzy:
Maas, Violet F
Tytuł pełny:
Uczenie się przez zmysły : wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów / Violet F. Maas ; tłumaczenie Ewa Grzybowska, Zbigniew Przyrowski, Marta Ślifirska
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
830207117x
Opis fizyczny:
159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Temat:
Integracja sensoryczna
Uczenie się
Zmysły
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Dziecko niedostosowane społecznie
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dziecko z ADHD
Terapia zajęciowa
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Publikacje fachowe
Opracowanie
Poradnik
Case study (studium przypadku)
Współtwórcy:
Grzybowska, Ewa. Tłumacz
Przyrowski, Zbigniew. Tłumacz
Ślifirska, Marta. Tłumacz
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03394cam#a2200577#i#4500
001 3222400150433
003 OLSZT 005
005 20240125113714.3
008 040320s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 830207117x
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h eng
046 %k 1998
080 % %a 37.015.33:371.315:159.93
100 1 %a Maas, Violet F. %e Autor
245 1 0 %a Uczenie się przez zmysły : %b wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów / %c Violet F. Maas ; tłumaczenie Ewa Grzybowska, Zbigniew Przyrowski, Marta Ślifirska.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1998.
300 %a 159, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Rodzice
388 1 %a 1901-2000
388 1 %a 1989-2000
520 8 %a "<i>Uczenie się przez zmysły</i> to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (...)" [https://harmonia.edu.pl/pl/p/UCZENIE-SIE-PRZEZ-ZMYSLY/1140].
650 9 %a Integracja sensoryczna
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Zmysły
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Terapia zajęciowa
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Case study (studium przypadku)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Grzybowska, Ewa. %e Tłumacz
700 1 # %a Przyrowski, Zbigniew. %e Tłumacz
700 1 # %a Ślifirska, Marta. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400150433 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-07117-x

"Uczenie się przez zmysły to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (...)" [https://harmonia.edu.pl/pl/p/UCZENIE-SIE-PRZEZ-ZMYSLY/1140].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183070
Sygnatura:
W 183070 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 175948
Sygnatura:
W 175948 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny
Nr inwentarza:
KG 177814
Sygnatura:
W 177814 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 148505
Sygnatura:
P 37.015.3 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz