Uczenie się przez zmysły : wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów / Violet F. Maas ; tłumaczenie Ewa Grzybowska, Zbigniew Przyrowski, Marta Ślifirska
%a Uczenie się przez zmysły : %b wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów / %c Violet F. Maas ; tłumaczenie Ewa Grzybowska, Zbigniew Przyrowski, Marta Ślifirska.
250
%a Wydanie pierwsze.
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1998.
300
%a 159, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Poradniki i przewodniki
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Terapeuci zajęciowi
385
%a Rodzice
388
1
%a 1901-2000
388
1
%a 1989-2000
520
8
%a "<i>Uczenie się przez zmysły</i> to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (...)" [https://harmonia.edu.pl/pl/p/UCZENIE-SIE-PRZEZ-ZMYSLY/1140].
650
9
%a Integracja sensoryczna
650
9
%a Uczenie się
650
9
%a Zmysły
650
9
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
9
%a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650
9
%a Dziecko niedostosowane społecznie
650
9
%a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650
9
%a Dziecko z ADHD
650
9
%a Terapia zajęciowa
655
9
%a Opracowanie
655
9
%a Poradnik
655
9
%a Case study (studium przypadku)
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
700
1
#
%a Grzybowska, Ewa. %e Tłumacz
700
1
#
%a Przyrowski, Zbigniew. %e Tłumacz
700
1
#
%a Ślifirska, Marta. %e Tłumacz
710
2
#
%a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400150433 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 83-02-07117-x
"Uczenie się przez zmysły to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (...)" [https://harmonia.edu.pl/pl/p/UCZENIE-SIE-PRZEZ-ZMYSLY/1140].
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
Feedback
Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.