Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uczenie się przez zmysły : wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów

Authors:
Maas, Violet F
Full title:
Uczenie się przez zmysły : wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów / Violet F. Maas ; tłumaczenie Ewa Grzybowska, Zbigniew Przyrowski, Marta Ślifirska
Publication Year:
1998
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
830207117x
Physical description:
159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
Publication:
Wydanie pierwsze
Subject:
Integracja sensoryczna
Uczenie się
Zmysły
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Dziecko niedostosowane społecznie
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dziecko z ADHD
Terapia zajęciowa
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Poradniki i przewodniki
Publikacje fachowe
Opracowanie
Poradnik
Case study (studium przypadku)
Co-authors:
Grzybowska, Ewa. Tłumacz
Przyrowski, Zbigniew. Tłumacz
Ślifirska, Marta. Tłumacz
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03394cam#a2200577#i#4500
001 3222400150433
003 OLSZT 005
005 20240125113714.3
008 040320s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 830207117x
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h eng
046 %k 1998
080 % %a 37.015.33:371.315:159.93
100 1 %a Maas, Violet F. %e Autor
245 1 0 %a Uczenie się przez zmysły : %b wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej dla rodziców i specjalistów / %c Violet F. Maas ; tłumaczenie Ewa Grzybowska, Zbigniew Przyrowski, Marta Ślifirska.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1998.
300 %a 159, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Rodzice
388 1 %a 1901-2000
388 1 %a 1989-2000
520 8 %a "<i>Uczenie się przez zmysły</i> to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (...)" [https://harmonia.edu.pl/pl/p/UCZENIE-SIE-PRZEZ-ZMYSLY/1140].
650 9 %a Integracja sensoryczna
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Zmysły
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Terapia zajęciowa
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Case study (studium przypadku)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Grzybowska, Ewa. %e Tłumacz
700 1 # %a Przyrowski, Zbigniew. %e Tłumacz
700 1 # %a Ślifirska, Marta. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400150433 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-07117-x

"Uczenie się przez zmysły to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (...)" [https://harmonia.edu.pl/pl/p/UCZENIE-SIE-PRZEZ-ZMYSLY/1140].

Loanable items

Inventory number:
KG 175948
Call number:
W 175948 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available
Inventory number:
KG 183070
Call number:
W 183070 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available
Inventory number:
KG 177814
Call number:
W 177814 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Unavailable

Items available on-site only

Inventory number:
KG 148505
Call number:
P 37.015.3 Informatorium. Czytelnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form