Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych : studium społeczno-pedagogiczne

Autorzy:
Dyrda, Beata (1968-2014)
Tytuł pełny:
Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych : studium społeczno-pedagogiczne / Beata Dyrda
Rok wydania:
cop.2012
Wydawca:
Warszawa : Żak
ISBN:
9788362015429
Opis fizyczny:
536 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Zawiera aneksy
Bibliogr
Temat:
Uczniowie szkół podstawowych
Uczniowie gimnazjów
Dziecko zdolne
Psychologia dziecka
Nauczanie
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01766nam#a2200325#i#4500
001 3222400188810
003 OLSZT 005
005 20240125113813.5
008 120711s2012####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788362015429
040 %a WR U/kc %c WR U/kc %d WR U/jd %d WR U/mss
100 1 %a Dyrda, Beata %d (1968-2014).
245 1 0 %a Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych : %b studium społeczno-pedagogiczne / %c Beata Dyrda.
260 %a Warszawa : %b Żak, %c cop.2012.
300 %a 536 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
500 %a Zawiera aneksy.
504 %a Bibliogr.
520 2 %a Praca dotyczy zagadnień z zakresu psychopedagogiki zdolności, rozwiązań systemowych funkcjonujących za granicą w zakresie pracy z uczniami zdolnymi i zjawiska SNOS (syndromu nieadekwatnych osiągnięć uczniów) oraz zawiera opis badań własnych dotyczących przebiegu procesu edukacyjnego uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w perspektywie instytucjonalnej i indywidualnej - badania monograficzne szkół, badania indywidualnych doświadczeń nauczycieli oraz badania metodą biograficzną indywidualnych przypadków uczniów zdolnych.
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Nauczanie
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400188810 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-62015-42-9

Praca dotyczy zagadnień z zakresu psychopedagogiki zdolności, rozwiązań systemowych funkcjonujących za granicą w zakresie pracy z uczniami zdolnymi i zjawiska SNOS (syndromu nieadekwatnych osiągnięć uczniów) oraz zawiera opis badań własnych dotyczących przebiegu procesu edukacyjnego uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w perspektywie instytucjonalnej i indywidualnej - badania monograficzne szkół, badania indywidualnych doświadczeń nauczycieli oraz badania metodą biograficzną indywidualnych przypadków uczniów zdolnych.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 172823
Sygnatura:
W 172823 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz