Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Quasi rynek : ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji

Authors:
Bielecki, Piotr (ekonomista)
Full title:
Quasi rynek : ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / Piotr Bielecki
Publication Year:
2010
Search in:
Pedagogika. T. 4, Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji, s. 391-442
Subject:
Polityka oświatowa
Szkolnictwo - prywatyzacja
Polityka oświatowa - Wielka Brytania - od 1989 r.
Oświata
Ekonomika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01624caa#a2200253#i#4500
001 3222500517106
003 OLSZT 005
005 20240125114113.7
008 141219s2010####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Bielecki, Piotr %c (ekonomista).
245 1 0 %a Quasi rynek : %b ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / %c Piotr Bielecki.
260 # %c 2010.
380 %a Artykuły
520 8 %a <br>- Quasi-rynek (pojęcie i właściwości): odpowiedź na zawodność rynku i państwa<br>- Geneza quasi-rynków w sferze usług społecznych i edukacji (przykład krajów rozwiniętych)<br>- Warunki skutecznego funkcjonowania quasi-rynku<br>- Kierunki quasi-rynkowej reformy edukacji obowiązkowej w Wielkiej Brytanii<br>- Kryteria oceny reform quasi-rynkowych<br>- Słabości i bariery quasi-rynku w oświacie obowiązkowej.
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Szkolnictwo %x prywatyzacja
650 9 %a Polityka oświatowa %z Wielka Brytania %y od 1989 r.
650 9 %a Oświata
650 9 %a Ekonomika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Pedagogika. T. 4, Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji, %g s. 391-442 %w (OLSZT 005)3222400269505 %z ISBN 9788374892919
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500517106 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Quasi-rynek (pojęcie i właściwości): odpowiedź na zawodność rynku i państwa
- Geneza quasi-rynków w sferze usług społecznych i edukacji (przykład krajów rozwiniętych)
- Warunki skutecznego funkcjonowania quasi-rynku
- Kierunki quasi-rynkowej reformy edukacji obowiązkowej w Wielkiej Brytanii
- Kryteria oceny reform quasi-rynkowych
- Słabości i bariery quasi-rynku w oświacie obowiązkowej.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form