Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quasi rynek : ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji

Autorzy:
Bielecki, Piotr (ekonomista)
Tytuł pełny:
Quasi rynek : ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / Piotr Bielecki
Rok wydania:
2010
Szukaj w:
Pedagogika. T. 4, Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji, s. 391-442
Temat:
Polityka oświatowa
Szkolnictwo - prywatyzacja
Polityka oświatowa - Wielka Brytania - od 1989 r.
Oświata
Ekonomika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01624caa#a2200253#i#4500
001 3222500517106
003 OLSZT 005
005 20240125114113.7
008 141219s2010####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Bielecki, Piotr %c (ekonomista).
245 1 0 %a Quasi rynek : %b ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / %c Piotr Bielecki.
260 # %c 2010.
380 %a Artykuły
520 8 %a <br>- Quasi-rynek (pojęcie i właściwości): odpowiedź na zawodność rynku i państwa<br>- Geneza quasi-rynków w sferze usług społecznych i edukacji (przykład krajów rozwiniętych)<br>- Warunki skutecznego funkcjonowania quasi-rynku<br>- Kierunki quasi-rynkowej reformy edukacji obowiązkowej w Wielkiej Brytanii<br>- Kryteria oceny reform quasi-rynkowych<br>- Słabości i bariery quasi-rynku w oświacie obowiązkowej.
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Szkolnictwo %x prywatyzacja
650 9 %a Polityka oświatowa %z Wielka Brytania %y od 1989 r.
650 9 %a Oświata
650 9 %a Ekonomika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Pedagogika. T. 4, Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji, %g s. 391-442 %w (OLSZT 005)3222400269505 %z ISBN 9788374892919
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500517106 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Quasi-rynek (pojęcie i właściwości): odpowiedź na zawodność rynku i państwa
- Geneza quasi-rynków w sferze usług społecznych i edukacji (przykład krajów rozwiniętych)
- Warunki skutecznego funkcjonowania quasi-rynku
- Kierunki quasi-rynkowej reformy edukacji obowiązkowej w Wielkiej Brytanii
- Kryteria oceny reform quasi-rynkowych
- Słabości i bariery quasi-rynku w oświacie obowiązkowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz