Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modele analizy zróżnicowania wyników nauczania

Autorzy:
Jasińska-Maciążek, Aleksandra
Modzelewski, Michał (pedagogia)
Tytuł pełny:
Modele analizy zróżnicowania wyników nauczania / Aleksandra Jasińska-Maciążek, Michał Modzelewski
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Czy szkoła ma znaczenie?. T. 1, s. 65-92
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Efektywność nauczania
Nauczanie początkowe
Uczniowie klas początkowych
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01806caa#a2200313#i#4500
001 3222600691089
003 OLSZT 005
005 20240125114121.6
008 150602s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b37307162
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
080 # %a 373(045/046)
100 1 %a Jasińska-Maciążek, Aleksandra.
245 1 0 %a Modele analizy zróżnicowania wyników nauczania / %c Aleksandra Jasińska-Maciążek, Michał Modzelewski.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Problem przyczynowości w badaniach edukacyjnych<br>- Wielopoziomowe modele analizy a struktura danych edukacyjnych<br>- Zastosowane modele analizy<br>- Problem wag w modelach wielopoziomowych<br>- Opis modeli kontrolnych opracowanych na potrzeby dalszych analiz<br>- Prezentacja i omówienie wyników - test umiejętności czytania, test świadomości językowej, test umiejętności matematycznych, dyskusja wyników.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Modzelewski, Michał %c (pedagogia).
773 0 # %i // W: %t Czy szkoła ma znaczenie?. T. 1, %g s. 65-92 %w xx003418812 %w (NUKAT)vtls003418812 %z ISBN 9788361693734
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600691089 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Problem przyczynowości w badaniach edukacyjnych
- Wielopoziomowe modele analizy a struktura danych edukacyjnych
- Zastosowane modele analizy
- Problem wag w modelach wielopoziomowych
- Opis modeli kontrolnych opracowanych na potrzeby dalszych analiz
- Prezentacja i omówienie wyników - test umiejętności czytania, test świadomości językowej, test umiejętności matematycznych, dyskusja wyników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz