Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przygotowanie absolwenta szkoły wyższej do roli zawodowej nauczyciela akademickiego na przykładzie Akademii Obrony Narodowej

Autorzy:
Krakowski, Krzysztof (nauki wojskowe)
Tytuł pełny:
Przygotowanie absolwenta szkoły wyższej do roli zawodowej nauczyciela akademickiego na przykładzie Akademii Obrony Narodowej / Krzysztof Krakowski
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, s. 339-347
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Akademia Obrony Narodowej
Absolwenci szkół wyższych
Przydatność zawodowa
Program nauczania
Szkoły wyższe
Nauczanie
Pedagogika
Nauczyciele akademiccy
Szkolenie zawodowe
Studia doktoranckie
Warszawa - szkolnictwo wyższe - 21 w.
Polska
Nauka i badania
Historia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02659caa#a2200409#i#4500
001 3222800821078
003 OLSZT 005
005 20240229200124.4
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Krakowski, Krzysztof %c (nauki wojskowe).
245 1 0 %a Przygotowanie absolwenta szkoły wyższej do roli zawodowej nauczyciela akademickiego na przykładzie Akademii Obrony Narodowej / %c Krzysztof Krakowski.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Problematyka przygotowania merytorycznego i dydaktycznego nauczyciela akademickiego, który rozpoczyna swoją drogę naukową i dydaktyczną. W ramach studiów doktoranckich w Akademii Obrony Narodowej studenci realizują Uczelniany Kurs Dydaktyczny, którego celem jest pogłębienie wiedzy pedagogicznej i ukształtowanie umiejętności dydaktycznych w specyficznym środowisku wyższej uczelni wojskowej. Opisany w artykule model kursu pedagogicznego jest elementem rozwijanego szerzej i budowanego od nowa systemu przygotowania kandydata na "wojskowego" i "cywilnego" nauczyciela akademickiego w Akademii Obrony Narodowej.
546 %a Streszcz. ang.
610 2 9 %a Akademia Obrony Narodowej
648 9 %a 2001-
650 9 %a Absolwenci szkół wyższych
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Program nauczania
650 9 %a Szkoły wyższe
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Nauczyciele akademiccy
650 9 %a Szkolenie zawodowe
650 9 %a Studia doktoranckie
651 9 %a Warszawa %x szkolnictwo wyższe %y 21 w.
651 9 %a Polska
658 %a Nauka i badania
658 %a Historia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 339-347 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821078 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Problematyka przygotowania merytorycznego i dydaktycznego nauczyciela akademickiego, który rozpoczyna swoją drogę naukową i dydaktyczną. W ramach studiów doktoranckich w Akademii Obrony Narodowej studenci realizują Uczelniany Kurs Dydaktyczny, którego celem jest pogłębienie wiedzy pedagogicznej i ukształtowanie umiejętności dydaktycznych w specyficznym środowisku wyższej uczelni wojskowej. Opisany w artykule model kursu pedagogicznego jest elementem rozwijanego szerzej i budowanego od nowa systemu przygotowania kandydata na "wojskowego" i "cywilnego" nauczyciela akademickiego w Akademii Obrony Narodowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz