Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cyberpoezja, liberatura - nowe możliwości uczestnictwa w kulturze

LDR 02096caa#a2200385#i#4500
001 3222800822124
003 OLSZT 005
005 20240125114202.6
008 170506s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Nowel, Ewa.
245 1 0 %a Cyberpoezja, liberatura - nowe możliwości uczestnictwa w kulturze / %c Ewa Nowel.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a O dyskusjach literaturoznawczych nt. oderwania literatury od książki i, często, od tradycyjnej funkcji słowa. Liberatura i literatura cyfrowa to "gatunki, które zasadniczo zmieniają status słowa i rolę odbiorcy, ponieważ uwzględniają czas lektury, <i>przestrzeń dzieła literackiego</i> i sposób czytania". Przykłady polskiej i obcej liberatury i poezji cyfrowej oraz wskazówki do pracy z licealistami. Proponowane działania można zrealizować w formie projektu edukacyjnego.
650 9 %a Literaturoznawstwo %x historia %y 20-21 w.
650 9 %a Czytelnictwo
650 9 %a Internet
650 9 %a Literatura
650 9 %a Książki
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły ponadgimnazjalne
655 9 %a Literatura elektroniczna %x historia
655 9 %a Literatura %x recepcja
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Historia
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2016/2017, nr 3, s. 7-22 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800822124 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O dyskusjach literaturoznawczych nt. oderwania literatury od książki i, często, od tradycyjnej funkcji słowa. Liberatura i literatura cyfrowa to "gatunki, które zasadniczo zmieniają status słowa i rolę odbiorcy, ponieważ uwzględniają czas lektury, przestrzeń dzieła literackiego i sposób czytania". Przykłady polskiej i obcej liberatury i poezji cyfrowej oraz wskazówki do pracy z licealistami. Proponowane działania można zrealizować w formie projektu edukacyjnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz