Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaburzenia pisania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym

Autorzy:
Kaczorowska-Bray, Katarzyna
Tytuł pełny:
Zaburzenia pisania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym / Katarzyna Kaczorowska-Bray
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 398-415
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauka pisania
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01558caa#a2200277#i#4500
001 3222800828514
003 OLSZT 005
005 20240125114207.3
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kaczorowska-Bray, Katarzyna.
245 1 0 %a Zaburzenia pisania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym / %c Katarzyna Kaczorowska-Bray.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W rozdziale wskazano główne przyczyny zaburzeń pisania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz prześledzono trudności uwidaczniające się w przepisywaniu ze wzoru, pisaniu z pamięci, ze słuchu, a także w tworzeniu samodzielnych tekstów. Zwrócono także uwagę na problemy w obrębie kompetencji narracyjnej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauka pisania
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 398-415 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828514 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W rozdziale wskazano główne przyczyny zaburzeń pisania u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz prześledzono trudności uwidaczniające się w przepisywaniu ze wzoru, pisaniu z pamięci, ze słuchu, a także w tworzeniu samodzielnych tekstów. Zwrócono także uwagę na problemy w obrębie kompetencji narracyjnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz