Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle

library suggestion
LDR 02158naa#a2200397#i#4500
001 3222800831150
003 OLSZT 005
005 20240207200111.1
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Michalak, Renata.
245 1 0 %a Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle / %c Renata Michalak.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Właściwości mózgu dziecięcego jako podstawa zdolności uczenia się</li><li>Od teorii do praktyki edukacyjnej - założenia pracy placówek opiekuńczo-edukacyjnych: stosowanie najnowszych osiągnięć neurobiologii w tworzeniu warunków do psychospołeczno-ruchowego rozwoju dziecka, indywidualizacja pracy, aranżowanie interaktywnej przestrzeni, wykorzystanie sytuacji bazowych, pozytywne doświadczanie procesu adaptacji, stała współpraca z rodziną dziecka, alternatywne oferty edukacyjne, wysoko wykwalifikowana kadra, edukacja rodziców, autoewaluacja jakości pracy żłobka i klubu dziecięcego.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Neurobiologia
650 9 %a Żłobki
650 9 %a Kluby dziecięce
650 9 %a Dziecko w wieku poniemowlęcym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Fizjologia człowieka
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Wychowanie
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 17-30 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831150 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Właściwości mózgu dziecięcego jako podstawa zdolności uczenia się
  • Od teorii do praktyki edukacyjnej - założenia pracy placówek opiekuńczo-edukacyjnych: stosowanie najnowszych osiągnięć neurobiologii w tworzeniu warunków do psychospołeczno-ruchowego rozwoju dziecka, indywidualizacja pracy, aranżowanie interaktywnej przestrzeni, wykorzystanie sytuacji bazowych, pozytywne doświadczanie procesu adaptacji, stała współpraca z rodziną dziecka, alternatywne oferty edukacyjne, wysoko wykwalifikowana kadra, edukacja rodziców, autoewaluacja jakości pracy żłobka i klubu dziecięcego.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form