Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle

propozycja biblioteki
LDR 02158naa#a2200397#i#4500
001 3222800831150
003 OLSZT 005
005 20240207200111.1
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Michalak, Renata.
245 1 0 %a Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle / %c Renata Michalak.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Właściwości mózgu dziecięcego jako podstawa zdolności uczenia się</li><li>Od teorii do praktyki edukacyjnej - założenia pracy placówek opiekuńczo-edukacyjnych: stosowanie najnowszych osiągnięć neurobiologii w tworzeniu warunków do psychospołeczno-ruchowego rozwoju dziecka, indywidualizacja pracy, aranżowanie interaktywnej przestrzeni, wykorzystanie sytuacji bazowych, pozytywne doświadczanie procesu adaptacji, stała współpraca z rodziną dziecka, alternatywne oferty edukacyjne, wysoko wykwalifikowana kadra, edukacja rodziców, autoewaluacja jakości pracy żłobka i klubu dziecięcego.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Neurobiologia
650 9 %a Żłobki
650 9 %a Kluby dziecięce
650 9 %a Dziecko w wieku poniemowlęcym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Fizjologia człowieka
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Wychowanie
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 17-30 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831150 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Właściwości mózgu dziecięcego jako podstawa zdolności uczenia się
  • Od teorii do praktyki edukacyjnej - założenia pracy placówek opiekuńczo-edukacyjnych: stosowanie najnowszych osiągnięć neurobiologii w tworzeniu warunków do psychospołeczno-ruchowego rozwoju dziecka, indywidualizacja pracy, aranżowanie interaktywnej przestrzeni, wykorzystanie sytuacji bazowych, pozytywne doświadczanie procesu adaptacji, stała współpraca z rodziną dziecka, alternatywne oferty edukacyjne, wysoko wykwalifikowana kadra, edukacja rodziców, autoewaluacja jakości pracy żłobka i klubu dziecięcego.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz