Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Warunki udanej adaptacji do szkoły : perspektywa psychologiczna

Autorzy:
Farnicka, Marzanna
Tytuł pełny:
Warunki udanej adaptacji do szkoły : perspektywa psychologiczna / Marzanna Farnicka
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Pedagogika wczesnoszkolna, s. 91-100
Temat:
Poczucie własnej wartości
Uczniowie klas początkowych
Wsparcie społeczne
Wykluczenie społeczne
Adaptacja społeczna
Szkolnictwo
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01836caa#a2200349#i#4500
001 3222800834814
003 OLSZT 005
005 20240125114212.8
008 171228s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Farnicka, Marzanna.
245 1 0 %a Warunki udanej adaptacji do szkoły : %b perspektywa psychologiczna / %c Marzanna Farnicka.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Operacjonalizacja sukcesu szkolnego</li><li>Kondycja psychiczna a akceptacja i wsparcie społeczne</li><li>Doniesienie z badań nad kondycją uczniów pierwszych 3 klas szkół podstawowych do obowiązków szkolnych</li><li>Dyskusja nad możliwym procesem wsparcia i optymalizacji funkcjonowania uczniów w środowisku szkolnym - podsumowanie badań, wnioski.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Wsparcie społeczne
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Pedagogika wczesnoszkolna, %g s. 91-100 %w xx004123237 %w (NUKAT)vtls004123237 %z ISBN 9788380196322
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834814 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Operacjonalizacja sukcesu szkolnego
  • Kondycja psychiczna a akceptacja i wsparcie społeczne
  • Doniesienie z badań nad kondycją uczniów pierwszych 3 klas szkół podstawowych do obowiązków szkolnych
  • Dyskusja nad możliwym procesem wsparcia i optymalizacji funkcjonowania uczniów w środowisku szkolnym - podsumowanie badań, wnioski.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz