Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zadaniowa wrażliwość eduacyjna uczniów z uszkodzonym słuchem

Autorzy:
Olempska-Wysocka, Magdalena
Tytuł pełny:
Zadaniowa wrażliwość eduacyjna uczniów z uszkodzonym słuchem / Magdalena Olempska-Wysocka
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2017, nr 4, s. 262-276
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dojrzałość szkolna
Dziecko głuche
Nauczanie
Dziecko niedosłyszące
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01847caa#a2200349#i#4500
001 3222900835746
003 OLSZT 005
005 20240125114214.4
008 180112s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Olempska-Wysocka, Magdalena.
245 1 0 %a Zadaniowa wrażliwość eduacyjna uczniów z uszkodzonym słuchem / %c Magdalena Olempska-Wysocka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zadaniowa wrażliwość edukacyjna jest kategorią obejmującą szczegółowe informacje dotyczące psychofizycznego rozwoju dziecka. Badaniami objęto dzieci z uszkodzonym słuchem w stopniu głębokim i znacznym rozpoczynających naukę w szkole podstawowej integracyjnej i specjalnej.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2017, nr 4, s. 262-276 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835746 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zadaniowa wrażliwość edukacyjna jest kategorią obejmującą szczegółowe informacje dotyczące psychofizycznego rozwoju dziecka. Badaniami objęto dzieci z uszkodzonym słuchem w stopniu głębokim i znacznym rozpoczynających naukę w szkole podstawowej integracyjnej i specjalnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz