Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka resocjalizacyjna : kształcenie uczniów z niedostosowaniem społecznym

Autorzy:
Moleda, Joanna
Tytuł pełny:
Dydaktyka resocjalizacyjna : kształcenie uczniów z niedostosowaniem społecznym / Joanna Moleda
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna, s. 156-171
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Niedostosowanie społeczne
Pedagogika resocjalizacyjna
Dziecko niedostosowane społecznie
Nauczanie
Młodzież niedostosowana społecznie
Indywidualizacja nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01684caa#a2200313#i#4500
001 3222900838025
003 OLSZT 005
005 20240125114216.3
008 180227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Moleda, Joanna.
245 1 0 %a Dydaktyka resocjalizacyjna : %b kształcenie uczniów z niedostosowaniem społecznym / %c Joanna Moleda.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Różnicowanie potrzeb edukacyjnych w sytuacji niedostosowania społecznego</li><li>Dostosowania procesu nauczania-uczenia się, zasady nauczania</li><li>Harmonizacja relacji i kontekstów edukacyjnych w sytuacji niedostosowania ucznia.
650 9 %a Niedostosowanie społeczne
650 9 %a Pedagogika resocjalizacyjna
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Młodzież niedostosowana społecznie
653 1 0 %a Indywidualizacja nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna, %g s. 156-171 %w xx004116668 %w (NUKAT)vtls004116668 %z ISBN 9788301194291
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838025 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Różnicowanie potrzeb edukacyjnych w sytuacji niedostosowania społecznego
  • Dostosowania procesu nauczania-uczenia się, zasady nauczania
  • Harmonizacja relacji i kontekstów edukacyjnych w sytuacji niedostosowania ucznia.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz