Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza interakcyjna w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Autorzy:
Żądło-Treder, Joanna
Tytuł pełny:
Diagnoza interakcyjna w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Joanna Żądło
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, s. 112-122
Uwagi:
Bibliografia
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Interakcje społeczne
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Diagnoza pedagogiczna
Nauczanie początkowe
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01891caa#a2200349#i#4500
001 3222900840365
003 OLSZT 005
005 20240125114219.8
008 180510s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Żądło-Treder, Joanna.
245 1 0 %a Diagnoza interakcyjna w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / %c Joanna Żądło.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a Metoda indywidualnych przypadków w procesie diagnozy sytuacji dziecka - opis funkcjonowania w szkole ucznia kl. III, którego pierwotną przyczyną trudności szkolnych jest niższy niż przeciętny poziom rozwoju intelektualnego.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Interakcje społeczne
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, %g s. 112-122 %w xx003862606 %w (NUKAT)vtls003862606 %z ISBN 9788380840133
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900840365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Metoda indywidualnych przypadków w procesie diagnozy sytuacji dziecka - opis funkcjonowania w szkole ucznia kl. III, którego pierwotną przyczyną trudności szkolnych jest niższy niż przeciętny poziom rozwoju intelektualnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz