Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dostosowywanie procesu edukacyjnego do potrzeb i możliwości uczniów z zespołem Aspergera

Authors:
Konieczna, Iwona (pedagogika)
Smolińska, Katarzyna (pedagogika)
Full title:
Dostosowywanie procesu edukacyjnego do potrzeb i możliwości uczniów z zespołem Aspergera / Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska
Publication Year:
2020
Search in:
Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, s. 238-252
Content:
  • Proces kształcenia a warunki realizacji potrzeb edukacyjnych uczniów z zespołem Aspergera.
  • Zachowania ujawniane przez uczniów z zespołem Aspergera w sytuacjach edukacyjnych oraz działania nauczycieli w zakresie dostosowywania procesu kształcenia :
    Aspekt organizacyjny (przestrzeń szkolna) ;
    Aspekt merytoryczny (dydaktyczno-wychowawczy) ;
    Aspekt emocjonalno-społeczny.

Notes:
Bibliografia na stronie 252
Streszczenie w języku angielskim
Subject:
Pedagogika specjalna
Dziecko z zespołem Aspergera
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie początkowe
Indywidualizacja (pedagogika)
Edukacja i pedagogika
Filozofia i etyka
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02213caa#a2200421#i#4500
001 3223301673930
003 OLSZT 005
005 20240125114323.2
008 221221s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Konieczna, Iwona %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Dostosowywanie procesu edukacyjnego do potrzeb i możliwości uczniów z zespołem Aspergera / %c Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 252.
505 8 # %a <ul><li>Proces kształcenia a warunki realizacji potrzeb edukacyjnych uczniów z zespołem Aspergera.</li><li>Zachowania ujawniane przez uczniów z zespołem Aspergera w sytuacjach edukacyjnych oraz działania nauczycieli w zakresie dostosowywania procesu kształcenia :<br>Aspekt organizacyjny (przestrzeń szkolna) ;<br>Aspekt merytoryczny (dydaktyczno-wychowawczy) ;<br>Aspekt emocjonalno-społeczny.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Filozofia i etyka
700 1 # %a Smolińska, Katarzyna %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, %w (PL)b1000000951418 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072405606 %w 991052889867305066 %z 9788366010697 %g s. 238-252
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673930 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form