Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dostosowywanie procesu edukacyjnego do potrzeb i możliwości uczniów z zespołem Aspergera

Autorzy:
Konieczna, Iwona (pedagogika)
Smolińska, Katarzyna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Dostosowywanie procesu edukacyjnego do potrzeb i możliwości uczniów z zespołem Aspergera / Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, s. 238-252
Zawartość:
  • Proces kształcenia a warunki realizacji potrzeb edukacyjnych uczniów z zespołem Aspergera.
  • Zachowania ujawniane przez uczniów z zespołem Aspergera w sytuacjach edukacyjnych oraz działania nauczycieli w zakresie dostosowywania procesu kształcenia :
    Aspekt organizacyjny (przestrzeń szkolna) ;
    Aspekt merytoryczny (dydaktyczno-wychowawczy) ;
    Aspekt emocjonalno-społeczny.

Uwagi:
Bibliografia na stronie 252
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Dziecko z zespołem Aspergera
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie początkowe
Indywidualizacja (pedagogika)
Edukacja i pedagogika
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02213caa#a2200421#i#4500
001 3223301673930
003 OLSZT 005
005 20240125114323.2
008 221221s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Konieczna, Iwona %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Dostosowywanie procesu edukacyjnego do potrzeb i możliwości uczniów z zespołem Aspergera / %c Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 252.
505 8 # %a <ul><li>Proces kształcenia a warunki realizacji potrzeb edukacyjnych uczniów z zespołem Aspergera.</li><li>Zachowania ujawniane przez uczniów z zespołem Aspergera w sytuacjach edukacyjnych oraz działania nauczycieli w zakresie dostosowywania procesu kształcenia :<br>Aspekt organizacyjny (przestrzeń szkolna) ;<br>Aspekt merytoryczny (dydaktyczno-wychowawczy) ;<br>Aspekt emocjonalno-społeczny.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Filozofia i etyka
700 1 # %a Smolińska, Katarzyna %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, %w (PL)b1000000951418 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072405606 %w 991052889867305066 %z 9788366010697 %g s. 238-252
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673930 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz