Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Gilly Salmon model e-learningu : rozważania o roli zaangażowania w kształceniu zdalnym

library suggestion
LDR 02938caa#a2200529#i#4500
001 3223401704781
003 OLSZT 005
005 20240125114328.3
008 230425s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2001 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Grygoruk, Anna L. %e Autor
245 1 0 %a Gilly Salmon model e-learningu : %b rozważania o roli zaangażowania w kształceniu zdalnym / %c Anna L. Grygoruk.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 44.
520 8 %a "Artykuł omawia koncepcję tworzenia kursów e-learningowych autorstwa Gilly Salmon. Co interesujące, zdaniem autorki model 5 kroków to sposób konstrukcji kursów realizowanych zarówno za pośrednictwem nowoczesnych technologii, jak i podczas zajęć prowadzonych w tradycyjnej formie. Jest to gotowy przepis na ciekawy i angażujący kurs e-learningowy, a opracowane przez G. Salmon wskazówki pozwalają nawet mniej doświadczonym dydaktykom sprawnie porządkować materiał kursu, opracowywać aktywności i moderować pracę studentów. Prezentowana koncepcja pracy zdalnej zwraca uwagę na dwa podstawowe obszary procesu e-learningowego, to jest technologię i metodykę, oba uznając za równie ważne z punktu widzenia projektowania wysokiej jakości procesu dydaktycznego realizowanego z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej" [ze streszczenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
600 1 9 %a Salmon, Gilly %d (1949- )
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Praca zespołowa
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Zajęcia dydaktyczne
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Efekty uczenia się
650 9 %a Informacja zwrotna
650 9 %a Ewaluacja
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Edukacja w procesie zmiany społecznej, %w (PL)b1000002721641 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913130506205606 %w 991053055411305066 %g s. 33-45 %z ISBN 9788374057066
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401704781 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Artykuł omawia koncepcję tworzenia kursów e-learningowych autorstwa Gilly Salmon. Co interesujące, zdaniem autorki model 5 kroków to sposób konstrukcji kursów realizowanych zarówno za pośrednictwem nowoczesnych technologii, jak i podczas zajęć prowadzonych w tradycyjnej formie. Jest to gotowy przepis na ciekawy i angażujący kurs e-learningowy, a opracowane przez G. Salmon wskazówki pozwalają nawet mniej doświadczonym dydaktykom sprawnie porządkować materiał kursu, opracowywać aktywności i moderować pracę studentów. Prezentowana koncepcja pracy zdalnej zwraca uwagę na dwa podstawowe obszary procesu e-learningowego, to jest technologię i metodykę, oba uznając za równie ważne z punktu widzenia projektowania wysokiej jakości procesu dydaktycznego realizowanego z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej" [ze streszczenia].

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form