Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gilly Salmon model e-learningu : rozważania o roli zaangażowania w kształceniu zdalnym

propozycja biblioteki
LDR 02938caa#a2200529#i#4500
001 3223401704781
003 OLSZT 005
005 20240125114328.3
008 230425s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2001 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Grygoruk, Anna L. %e Autor
245 1 0 %a Gilly Salmon model e-learningu : %b rozważania o roli zaangażowania w kształceniu zdalnym / %c Anna L. Grygoruk.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 44.
520 8 %a "Artykuł omawia koncepcję tworzenia kursów e-learningowych autorstwa Gilly Salmon. Co interesujące, zdaniem autorki model 5 kroków to sposób konstrukcji kursów realizowanych zarówno za pośrednictwem nowoczesnych technologii, jak i podczas zajęć prowadzonych w tradycyjnej formie. Jest to gotowy przepis na ciekawy i angażujący kurs e-learningowy, a opracowane przez G. Salmon wskazówki pozwalają nawet mniej doświadczonym dydaktykom sprawnie porządkować materiał kursu, opracowywać aktywności i moderować pracę studentów. Prezentowana koncepcja pracy zdalnej zwraca uwagę na dwa podstawowe obszary procesu e-learningowego, to jest technologię i metodykę, oba uznając za równie ważne z punktu widzenia projektowania wysokiej jakości procesu dydaktycznego realizowanego z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej" [ze streszczenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
600 1 9 %a Salmon, Gilly %d (1949- )
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Praca zespołowa
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Zajęcia dydaktyczne
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Efekty uczenia się
650 9 %a Informacja zwrotna
650 9 %a Ewaluacja
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Edukacja w procesie zmiany społecznej, %w (PL)b1000002721641 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913130506205606 %w 991053055411305066 %g s. 33-45 %z ISBN 9788374057066
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401704781 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Artykuł omawia koncepcję tworzenia kursów e-learningowych autorstwa Gilly Salmon. Co interesujące, zdaniem autorki model 5 kroków to sposób konstrukcji kursów realizowanych zarówno za pośrednictwem nowoczesnych technologii, jak i podczas zajęć prowadzonych w tradycyjnej formie. Jest to gotowy przepis na ciekawy i angażujący kurs e-learningowy, a opracowane przez G. Salmon wskazówki pozwalają nawet mniej doświadczonym dydaktykom sprawnie porządkować materiał kursu, opracowywać aktywności i moderować pracę studentów. Prezentowana koncepcja pracy zdalnej zwraca uwagę na dwa podstawowe obszary procesu e-learningowego, to jest technologię i metodykę, oba uznając za równie ważne z punktu widzenia projektowania wysokiej jakości procesu dydaktycznego realizowanego z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej" [ze streszczenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz