Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Twórczość a wiedza – korelacja kontrowersyjna

Автори:
Švaj, Roksolâna Ìvanìvna
Повна назва:
Twórczość a wiedza – korelacja kontrowersyjna / Roksolyana Shvay
Дата публікації:
2022
Шукати в:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 172-186
Зміст:
  • Predyspozycje do uczenia się.
  • Niektóre psychofizjologiczne aspekty wychowania do twórczości.
  • Nauczanie umiejętności rozwiązywania zadań przygotowaniem do pracy twórczej.

Зауваження:
Bibliografia na stronie 186
Streszczenie w języku angielskim
Тема:
Myślenie twórcze
Cele kształcenia
Uczniowie
Motywacja uczenia się
Psychologia rozwojowa
Neuropsychologia
Socjologia edukacji
Psychologia nauczania
Metody nauczania
Trening twórczości
Ćwiczenia i zadania
Metoda problemowa
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02703caa#a2200481#i#4500
001 3223401708109
003 OLSZT 005
005 20240125114328.0
008 230510s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Švaj, Roksolâna Ìvanìvna %e Autor
245 1 0 %a Twórczość a wiedza – korelacja kontrowersyjna / %c Roksolyana Shvay.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 186.
505 8 # %a <ul><li>Predyspozycje do uczenia się.</li><li>Niektóre psychofizjologiczne aspekty wychowania do twórczości.</li><li>Nauczanie umiejętności rozwiązywania zadań przygotowaniem do pracy twórczej.</li></ul>
520 8 %a "W artykule poddano analizie problemy nauczania oraz nauczania twórczego. [...] W złożonych i permanentnie zmieniających się warunkach życia najlepiej orientuje się, decyduje, pracuje człowiek twórczy, zdolny do generowania i wykorzystywania innowacji. Proces dydaktyczny trzeba połączyć z twórczością, wprowadzając elementy teorii twórczości w praktykę. Jednym z naczelnych zadań kształcenia jest rozwój myślenia, zwłaszcza myślenia twórczego. [...] Kształcenie osobowości o wysokim potencjale twórczym wymaga adekwatnych wpływów pedagogicznch" [ze streszczenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Cele kształcenia
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Psychologia rozwojowa
650 9 %a Neuropsychologia
650 9 %a Socjologia edukacji
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Trening twórczości
650 9 %a Ćwiczenia i zadania
650 9 %a Metoda problemowa
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 172-186 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401708109 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"W artykule poddano analizie problemy nauczania oraz nauczania twórczego. [...] W złożonych i permanentnie zmieniających się warunkach życia najlepiej orientuje się, decyduje, pracuje człowiek twórczy, zdolny do generowania i wykorzystywania innowacji. Proces dydaktyczny trzeba połączyć z twórczością, wprowadzając elementy teorii twórczości w praktykę. Jednym z naczelnych zadań kształcenia jest rozwój myślenia, zwłaszcza myślenia twórczego. [...] Kształcenie osobowości o wysokim potencjale twórczym wymaga adekwatnych wpływów pedagogicznch" [ze streszczenia].

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр