Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uczeń przejawiający zachowania agresywne

Authors:
Polak-Janik, Ewelina
Full title:
Uczeń przejawiający zachowania agresywne / Ewelina Polak-Janik
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2023, wrzesień (142), s. 26-29
Subject:
Agresywność
Uczniowie
Szkolnictwo
Discipline and approach:
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01422caa#a2200313#i#4500
001 3223401742074
003 OLSZT 005
005 20250203114311.0
008 230929s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Polak-Janik, Ewelina. %e Autor
245 1 0 %a Uczeń przejawiający zachowania agresywne / %c Ewelina Polak-Janik.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera m.in.: Co to jest agresja? ; Przyczyny agresywnych zachowań u uczniów, czyli o tym, dlaczego nic nie dzieje się bez przyczyny ; Postępowanie w przypadku agresywnego zachowania ucznia w szkole.
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Szkolnictwo
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2023, wrzesień (142), s. 26-29
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401742074 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m.in.: Co to jest agresja? ; Przyczyny agresywnych zachowań u uczniów, czyli o tym, dlaczego nic nie dzieje się bez przyczyny ; Postępowanie w przypadku agresywnego zachowania ucznia w szkole.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form