Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Most rented items

Back to rankings

Showing records 1-13 from 13
library suggestion
Title:
Psychospołeczne konteksty relacji rodzinnych
Publication Year:
2019
Publisher:
Warszawa : Difin
Books
library suggestion
Title:
Test do badania słuchu fonematycznego u dzieci i dorosłych
Authors:
Szeląg, Elżbieta
Szymaszek, Aneta
Publication Year:
2006
Publisher:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Books
library suggestion
Title:
Kultura ruchu dziecka przedszkolnego
Authors:
Zalewska-Meler, Agnieszka
Publication Year:
2019
Publisher:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Books
library suggestion
Title:
Toksyczne słowa : słowna agresja w związkach
Authors:
Evans, Patricia (1944- )
Publication Year:
2009
Publisher:
Warszawa : Czarna Owca
Books
library suggestion
Title:
Scenariusze z języka polskiego : od antyku do oświecenia : I klasa liceum : karty pracy, prezentacje, sprawdziany, powtórzenia do matury
Authors:
Nagalska, Agnieszka
Publication Year:
2019
Publisher:
Warszawa : Difin
Books
library suggestion
Title:
Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole : między schematyzmem a kreatywnością
Publication Year:
2019
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Books
library suggestion
Title:
Nauczyciel wczesnej edukacji kreatorem środowiska edukacyjnego dziecka
Publication Year:
2016
Publisher:
Łódź : Uniwersytet Łódzki
Books
library suggestion
Title:
Edukacja małego dziecka : refleksje, problemy, doświadczenia
Publication Year:
2009
Publisher:
Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski
Books
Showing records 1-13 from 13

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form