Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologiczne aspekty rozpoznawania zdolności do bycia krytycznym : dylematy ontologiczne i metodologiczne

Autorzy:
Czaja-Chudyba, Iwona (pedagogika)
Tytuł pełny:
Psychologiczne aspekty rozpoznawania zdolności do bycia krytycznym : dylematy ontologiczne i metodologiczne / Iwona Czaja-Chudyba
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2023, nr 10, s. 4-20
Uwagi:
Bibliografia na stronach 16-19
Streszczenie angielskie
Temat:
Krytycyzm
Ontologia
Metodologia
Nauka i badania
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01937caa#a2200349#i#4500
001 3223501782829
003 OLSZT 005
005 20240221101002.5
008 240220s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2023
100 1 %a Czaja-Chudyba, Iwona %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Psychologiczne aspekty rozpoznawania zdolności do bycia krytycznym : %b dylematy ontologiczne i metodologiczne / %c Iwona Czaja-Chudyba.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 16-19.
520 8 %a Zawiera m.in.: Czym są zdolności do bycia krytycznym? - ontologiczna nieprzejrzystość i nieostrość definicyjna ; Relacyjna koncepcja krytycyzmu - próba roboczej konceptualizacji ; Sposoby badania krytycyzmu - dylematy metodologiczne i czynniki ryzyka ; Wybrane bariery krytycyzmu jako obszary mapowania pytań diagnostycznych ; Konkluzje oraz aplikacje - dylematy teoretyczne i metodologiczne a tworzenie autorskiego Kwestionariusza Kompetencji Krytycznych.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Ontologia
650 9 %a Metodologia
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Nauka i badania
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2023, nr 10, s. 4-20
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501782829 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m.in.: Czym są zdolności do bycia krytycznym? - ontologiczna nieprzejrzystość i nieostrość definicyjna ; Relacyjna koncepcja krytycyzmu - próba roboczej konceptualizacji ; Sposoby badania krytycyzmu - dylematy metodologiczne i czynniki ryzyka ; Wybrane bariery krytycyzmu jako obszary mapowania pytań diagnostycznych ; Konkluzje oraz aplikacje - dylematy teoretyczne i metodologiczne a tworzenie autorskiego Kwestionariusza Kompetencji Krytycznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz