Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model dostępnej szkoły : podręcznik wdrożeniowy

Autorzy:
Cabała, Monika
Tytuł pełny:
Model dostępnej szkoły : podręcznik wdrożeniowy / autorzy: Monika Cabała [i 9 pozostałych] ; redakcja merytoryczna: Agnieszka Niedźwiedzka, Iwona Donocik, Joanna Piwowońska, Marcin Piwowoński
Rok wydania:
[2023]
Wydawca:
Warszawa ; Kraków : Fundacja Fundusz Współpracy ; Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
ISBN:
9788361170617
Opis fizyczny:
248, [3] strony : tabele; 30 cm
Uwagi:
Publikacja przygotowana w ramach projektów "Dostępna szkoła", realizowanego przez partnerstwo Fundacji Fundusz Współpracy i Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie 4.1 Innowacje społeczne
Data wydania według informacji na stronie internetowej projektu
Temat:
Bariery edukacyjne
Dobre praktyki
Dostępność architektoniczna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z niepełnosprawnością
Młodzież z niepełnosprawnością
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
Dostępność komunikacyjna
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Indywidualizacja (pedagogika)
Edukacja włączająca
Stołówki szkolne
Edukacja i pedagogika
Architektura i budownictwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Podręcznik
Współtwórcy:
Niedźwiedzka, Agnieszka (1968- ). Redaktor
Donocik, Iwona. Redaktor
Piwowońska, Joanna. Redaktor
Piwowoński, Marcin. Redaktor
Fundacja Fundusz Współpracy. Wydawca
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03824cam#a2200673#i#4500
001 3223501794242
003 OLSZT 005
005 20240402114002.4
008 240320s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788361170617
035 %a (RAD 015)0813502344304
040 %a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015 %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Cabała, Monika. %e Autor
245 0 0 %a Model dostępnej szkoły : %b podręcznik wdrożeniowy / %c autorzy: Monika Cabała [i 9 pozostałych] ; redakcja merytoryczna: Agnieszka Niedźwiedzka, Iwona Donocik, Joanna Piwowońska, Marcin Piwowoński.
260 # %a Warszawa ; %a Kraków : %b Fundacja Fundusz Współpracy ; %b Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego, %c [2023].
300 %a 248, [3] strony : %b tabele; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
500 %a Publikacja przygotowana w ramach projektów "Dostępna szkoła", realizowanego przez partnerstwo Fundacji Fundusz Współpracy i Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie 4.1 Innowacje społeczne.
500 %a Data wydania według informacji na stronie internetowej projektu.
520 8 %a Niniejsza pozycja stanowi materiał uzupełniający treści publikacji „Model Dostępnej Szkoły". Celem wdrożenia Modelu jest poprawa dostępności szkół podstawowych poprzez eliminowanie istniejących barier we wszystkich działaniach przez nie podejmowanych, zarówno w zakresie dostępności infrastruktury budynków, jak i realizowanych przez szkołę funkcji dydaktycznych, rozwijających, opiekuńczych oraz wychowawczych, a także przeciwdziałanie powstawaniu kolejnych.[źródło: www.dostepnaszkola.info].
650 9 %a Bariery edukacyjne
650 9 %a Dobre praktyki
650 9 %a Dostępność architektoniczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością
650 9 %a Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
650 9 %a Dostępność komunikacyjna
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Stołówki szkolne
655 9 %a Podręcznik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Architektura i budownictwo
700 1 # %a Niedźwiedzka, Agnieszka %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Donocik, Iwona. %e Redaktor
700 1 # %a Piwowońska, Joanna. %e Redaktor
700 1 # %a Piwowoński, Marcin. %e Redaktor
710 2 # %a Fundacja Fundusz Współpracy. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501794242 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61170-61-7

Niniejsza pozycja stanowi materiał uzupełniający treści publikacji „Model Dostępnej Szkoły". Celem wdrożenia Modelu jest poprawa dostępności szkół podstawowych poprzez eliminowanie istniejących barier we wszystkich działaniach przez nie podejmowanych, zarówno w zakresie dostępności infrastruktury budynków, jak i realizowanych przez szkołę funkcji dydaktycznych, rozwijających, opiekuńczych oraz wychowawczych, a także przeciwdziałanie powstawaniu kolejnych.[źródło: www.dostepnaszkola.info].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185614
Sygnatura:
W 185614 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz