Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Model dostępnej szkoły : podręcznik wdrożeniowy

Authors:
Cabała, Monika
Full title:
Model dostępnej szkoły : podręcznik wdrożeniowy / autorzy: Monika Cabała [i 9 pozostałych] ; redakcja merytoryczna: Agnieszka Niedźwiedzka, Iwona Donocik, Joanna Piwowońska, Marcin Piwowoński
Publication Year:
[2023]
Publisher:
Warszawa ; Kraków : Fundacja Fundusz Współpracy ; Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
ISBN:
9788361170617
Physical description:
248, [3] strony : tabele; 30 cm
Notes:
Publikacja przygotowana w ramach projektów "Dostępna szkoła", realizowanego przez partnerstwo Fundacji Fundusz Współpracy i Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie 4.1 Innowacje społeczne
Data wydania według informacji na stronie internetowej projektu
Subject:
Bariery edukacyjne
Dobre praktyki
Dostępność architektoniczna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z niepełnosprawnością
Młodzież z niepełnosprawnością
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
Dostępność komunikacyjna
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Indywidualizacja (pedagogika)
Edukacja włączająca
Stołówki szkolne
Edukacja i pedagogika
Architektura i budownictwo
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Podręcznik
Co-authors:
Niedźwiedzka, Agnieszka (1968- ). Redaktor
Donocik, Iwona. Redaktor
Piwowońska, Joanna. Redaktor
Piwowoński, Marcin. Redaktor
Fundacja Fundusz Współpracy. Wydawca
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03824cam#a2200673#i#4500
001 3223501794242
003 OLSZT 005
005 20240402114002.4
008 240320s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788361170617
035 %a (RAD 015)0813502344304
040 %a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015 %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Cabała, Monika. %e Autor
245 0 0 %a Model dostępnej szkoły : %b podręcznik wdrożeniowy / %c autorzy: Monika Cabała [i 9 pozostałych] ; redakcja merytoryczna: Agnieszka Niedźwiedzka, Iwona Donocik, Joanna Piwowońska, Marcin Piwowoński.
260 # %a Warszawa ; %a Kraków : %b Fundacja Fundusz Współpracy ; %b Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego, %c [2023].
300 %a 248, [3] strony : %b tabele; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
500 %a Publikacja przygotowana w ramach projektów "Dostępna szkoła", realizowanego przez partnerstwo Fundacji Fundusz Współpracy i Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie 4.1 Innowacje społeczne.
500 %a Data wydania według informacji na stronie internetowej projektu.
520 8 %a Niniejsza pozycja stanowi materiał uzupełniający treści publikacji „Model Dostępnej Szkoły". Celem wdrożenia Modelu jest poprawa dostępności szkół podstawowych poprzez eliminowanie istniejących barier we wszystkich działaniach przez nie podejmowanych, zarówno w zakresie dostępności infrastruktury budynków, jak i realizowanych przez szkołę funkcji dydaktycznych, rozwijających, opiekuńczych oraz wychowawczych, a także przeciwdziałanie powstawaniu kolejnych.[źródło: www.dostepnaszkola.info].
650 9 %a Bariery edukacyjne
650 9 %a Dobre praktyki
650 9 %a Dostępność architektoniczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością
650 9 %a Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
650 9 %a Dostępność komunikacyjna
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Stołówki szkolne
655 9 %a Podręcznik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Architektura i budownictwo
700 1 # %a Niedźwiedzka, Agnieszka %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Donocik, Iwona. %e Redaktor
700 1 # %a Piwowońska, Joanna. %e Redaktor
700 1 # %a Piwowoński, Marcin. %e Redaktor
710 2 # %a Fundacja Fundusz Współpracy. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501794242 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61170-61-7

Niniejsza pozycja stanowi materiał uzupełniający treści publikacji „Model Dostępnej Szkoły". Celem wdrożenia Modelu jest poprawa dostępności szkół podstawowych poprzez eliminowanie istniejących barier we wszystkich działaniach przez nie podejmowanych, zarówno w zakresie dostępności infrastruktury budynków, jak i realizowanych przez szkołę funkcji dydaktycznych, rozwijających, opiekuńczych oraz wychowawczych, a także przeciwdziałanie powstawaniu kolejnych.[źródło: www.dostepnaszkola.info].

Loanable items

Inventory number:
KG 185614
Call number:
W 185614 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form