Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zrozumieć dziecko z ryzykiem dysleksji : trudności w nauce czytania i pisania

Autorzy:
Jedlińska, Agnieszka
Lipiec, Dorota
Maliszewska-Barej, Karina
Tytuł pełny:
Zrozumieć dziecko z ryzykiem dysleksji : trudności w nauce czytania i pisania / Agnieszka Jedlińska, Dorota Lipiec, Karina Maliszewska-Barej
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
ISBN:
9788367721035
9788367721042
Opis fizyczny:
148 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 133-146
Finansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko ryzyka dysleksji
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Komunikacja interpersonalna
Nauka czytania
Nauka pisania
Poczucie własnej wartości
Rozwój psychospołeczny
Uczniowie szkół podstawowych
Warszawa (woj. mazowieckie)
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Opracowanie
Raport z badań
Współtwórcy:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa). Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03281cam#a2200685#i#4500
001 3223501800647
003 OLSZT 005
005 20240410125656.7
008 240410s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2023/22612
020 %a 9788367721035
020 %z 9788367721042 %q (e-book)
035 %a (PL)b1000002960518
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913270250705606
035 %a 991053077927705066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Jedlińska, Agnieszka. %e Autor
245 0 0 %a Zrozumieć dziecko z ryzykiem dysleksji : %b trudności w nauce czytania i pisania / %c Agnieszka Jedlińska, Dorota Lipiec, Karina Maliszewska-Barej.
246 3 0 %a Trudności w nauce czytania i pisania
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, %c 2022.
300 %a 148 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 133-146.
520 8 %a "Przedstawiona do recenzji monografia wpisuje się w kontekst współczesnych badań i refleksji dotyczących trudności w czytaniu i pisaniu oraz odpowiadających społecznemu zapotrzebowaniu propozycji profilaktycznych i terapeutycznych w przypadkach ryzyka dysleksji i dysleksji rozwojowej. (…) Opracowanie można uznać za kompendium wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty zaburzeń dyslektycznych uzupełnione propozycją zbadania konsekwencji doświadczania tego rodzaju trudności przez dzieci z ryzykiem dysleksji. Z recenzji dr hab. Sławomira Śniatkowskiego, prof. APS" [z okładki].
536 %a Finansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Dysleksja i dysgrafia %2 DBN
650 7 %a Dziecko ryzyka dysleksji %2 DBN
650 7 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym %2 DBN
650 7 %a Komunikacja interpersonalna %2 DBN
650 7 %a Nauka czytania %2 DBN
650 7 %a Nauka pisania %2 DBN
650 7 %a Poczucie własnej wartości %2 DBN
650 7 %a Rozwój psychospołeczny %2 DBN
650 7 %a Uczniowie szkół podstawowych %2 DBN
651 7 %a Warszawa (woj. mazowieckie) %2 DBN
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
655 7 %a Raport z badań %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Psychologia
700 1 # %a Lipiec, Dorota %e Autor
700 1 # %a Maliszewska-Barej, Karina. %e Autor
710 2 # %a Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa). %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501800647 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-67721-03-5 (oprawa miękka)
920 %z ISBN 978-83-67721-04-2 (e-book)

"Przedstawiona do recenzji monografia wpisuje się w kontekst współczesnych badań i refleksji dotyczących trudności w czytaniu i pisaniu oraz odpowiadających społecznemu zapotrzebowaniu propozycji profilaktycznych i terapeutycznych w przypadkach ryzyka dysleksji i dysleksji rozwojowej. (…) Opracowanie można uznać za kompendium wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty zaburzeń dyslektycznych uzupełnione propozycją zbadania konsekwencji doświadczania tego rodzaju trudności przez dzieci z ryzykiem dysleksji. Z recenzji dr hab. Sławomira Śniatkowskiego, prof. APS" [z okładki].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185664
Sygnatura:
W 185664 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz