Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zrozumieć dziecko z ryzykiem dysleksji : trudności w nauce czytania i pisania

Authors:
Jedlińska, Agnieszka
Lipiec, Dorota
Maliszewska-Barej, Karina
Full title:
Zrozumieć dziecko z ryzykiem dysleksji : trudności w nauce czytania i pisania / Agnieszka Jedlińska, Dorota Lipiec, Karina Maliszewska-Barej
Publication Year:
2022
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
ISBN:
9788367721035
9788367721042
Physical description:
148 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm
Publication:
Wydanie pierwsze
Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 133-146
Finansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Subject:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko ryzyka dysleksji
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Komunikacja interpersonalna
Nauka czytania
Nauka pisania
Poczucie własnej wartości
Rozwój psychospołeczny
Uczniowie szkół podstawowych
Warszawa (woj. mazowieckie)
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Opracowanie
Raport z badań
Co-authors:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa). Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03281cam#a2200685#i#4500
001 3223501800647
003 OLSZT 005
005 20240410125656.7
008 240410s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2023/22612
020 %a 9788367721035
020 %z 9788367721042 %q (e-book)
035 %a (PL)b1000002960518
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913270250705606
035 %a 991053077927705066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Jedlińska, Agnieszka. %e Autor
245 0 0 %a Zrozumieć dziecko z ryzykiem dysleksji : %b trudności w nauce czytania i pisania / %c Agnieszka Jedlińska, Dorota Lipiec, Karina Maliszewska-Barej.
246 3 0 %a Trudności w nauce czytania i pisania
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, %c 2022.
300 %a 148 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 133-146.
520 8 %a "Przedstawiona do recenzji monografia wpisuje się w kontekst współczesnych badań i refleksji dotyczących trudności w czytaniu i pisaniu oraz odpowiadających społecznemu zapotrzebowaniu propozycji profilaktycznych i terapeutycznych w przypadkach ryzyka dysleksji i dysleksji rozwojowej. (…) Opracowanie można uznać za kompendium wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty zaburzeń dyslektycznych uzupełnione propozycją zbadania konsekwencji doświadczania tego rodzaju trudności przez dzieci z ryzykiem dysleksji. Z recenzji dr hab. Sławomira Śniatkowskiego, prof. APS" [z okładki].
536 %a Finansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Dysleksja i dysgrafia %2 DBN
650 7 %a Dziecko ryzyka dysleksji %2 DBN
650 7 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym %2 DBN
650 7 %a Komunikacja interpersonalna %2 DBN
650 7 %a Nauka czytania %2 DBN
650 7 %a Nauka pisania %2 DBN
650 7 %a Poczucie własnej wartości %2 DBN
650 7 %a Rozwój psychospołeczny %2 DBN
650 7 %a Uczniowie szkół podstawowych %2 DBN
651 7 %a Warszawa (woj. mazowieckie) %2 DBN
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
655 7 %a Raport z badań %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Psychologia
700 1 # %a Lipiec, Dorota %e Autor
700 1 # %a Maliszewska-Barej, Karina. %e Autor
710 2 # %a Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa). %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501800647 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-67721-03-5 (oprawa miękka)
920 %z ISBN 978-83-67721-04-2 (e-book)

"Przedstawiona do recenzji monografia wpisuje się w kontekst współczesnych badań i refleksji dotyczących trudności w czytaniu i pisaniu oraz odpowiadających społecznemu zapotrzebowaniu propozycji profilaktycznych i terapeutycznych w przypadkach ryzyka dysleksji i dysleksji rozwojowej. (…) Opracowanie można uznać za kompendium wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty zaburzeń dyslektycznych uzupełnione propozycją zbadania konsekwencji doświadczania tego rodzaju trudności przez dzieci z ryzykiem dysleksji. Z recenzji dr hab. Sławomira Śniatkowskiego, prof. APS" [z okładki].

Loanable items

Inventory number:
KG 185664
Call number:
W 185664 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form